Verdens dårligste mor :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Puha, det lyder ikke rart. Har du snakket med sundhedsplejersken om det ? Kan være der er bøvl med maven, eller noget. Men du får hvertfald med på vejen.

Håber det snart vender til noget positivt.

Ja vi har snakket om det, men det lader ikke til at være noget med maven. Jeg kan godt se på han hvis han har mavekneb, men det er meget sjældent!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Du får liiige en KÆMPE krammer og så vil jeg sige: Træk vejret DYBT! Du er ikke en dårlig mor fordi du går rundt med disse tanker! Du er en god mor for du prøver virkelig at gøre alt for dit barn!

Jeg har selv haft disse tanker. Vores søn var også en KÆMPE mundfuld! Ville ingenting og ville aldrig sove. KUN være på arm... og ja selv det var ikke godt nok! Havde det mega hårdt! Jeg turde knap nok gå ud med ham for ingen skulle se på mig som en "dårlig" mor der ikke magtede opgaven!

Er du alene med dit barn eller hvordan?

Jeg føler virkelig med dig!!! Først efter 6 mdr. begyndte det at gå bedre med at "tackle" den nye rolle som mor. Jeg kunne begynde at nyde barslen mere... osv. MEN inden da HADET jeg at være på barsel og var skide misundelig på alle dem der bare var LYKKELIGE og som gik på arbejde og fik snakket med andre mennesker!

Sender dig mange tanker og krammere...

Nej, jeg er ikke alene, men min mand arbejder rigtigt meget, også i weekender, men han hjælper alt det han kan når han er hjemme. Jeg har det også sådan at jeg ikke ditter mig ud med ham, fordi jeg orker simpelten ikke stå med en hylende unge og have lang vej hjem  

Anmeld

9. september 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Det lyder til du trænger til et kram!

Hvor gammel er din søn? Hvor meget er faren på banen?

Har du evt fået tjekket din drengs ører?

Min søn er 13 uger. Faren hjælper det han kan, men han er ikke meget hjemme, da han arbejder rigtigt meget. Jeg har kun været til 6 ugers tjek, ved ikke om de tjekker ører der? Ellers skal jeg til 3 mdr. tjek snart, så kan jeg få dem tjekket der!

Anmeld

9. september 2012

Finemoar<3

Anonym skriver:

Min søn er 13 uger. Faren hjælper det han kan, men han er ikke meget hjemme, da han arbejder rigtigt meget. Jeg har kun været til 6 ugers tjek, ved ikke om de tjekker ører der? Ellers skal jeg til 3 mdr. tjek snart, så kan jeg få dem tjekket der!

Tænkte faktisk nok at din søn ikke var særlig gammel

Jeg kan helt klart anbefale dig at købe bogen - Vidunderlige Uger!

Der står hvornår man kan forvente at børn ændre sig, hvorfor og hvad man kan prøve for at hjælpe dem i deres udvikling - det er en virkelig god bog!!!!

Anmeld

9. september 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Ja sådan føler jeg mig. Jeg hader at være mor, og jeg holder ikke min søn ud længere  Min søn har været en mega udfordring lige fra fødsel. Han er meget krævende, og da han slet ikke har kunnet finde ud af at sove, har jeg båret rundt på ham i slynge hver dag, for at han skulle få nogen som helst søvn, og ikke skrige hele dagen af træthed. Nætterne har været ok, men der har været mange døgn, hvor han tilsammens har sovet vel under de 10 timer man anser som normalt.

Her forleden sov han så pludselig 3 ca 2 timers lure om dagen i to dage, og de dage kunne jeg virkelig se hvordan nogle kan hygge sig i barselen. Men men, det viste sig bare at være stilhed før stormen. Nu er han mere krævende end nogensinde, han vil heller ikke i slyngen som ellers har været mit eneste anker  Han gider ikke sidde, ikke ligge, ikke blive båret sådan, og ikke sådan og han råber op skænder ud og græder hele dagen.

Jeg føler mig som verdens værste mor og jeg holder ikke det her liv ud mere. Jeg har ikke fået lavet aftensmad siden han blev født, og de sidste par dage har jeg været glad hvis jeg overhovdet har fået en bid noget som helst ned. For at toppe det hele af, så blev jeg syg i går, og det hjælper jo ikke på noget 

Har i evt været forbi en kiropraktor og få tjekket om han er låst i kroppen efter fødslen?

Anmeld

9. september 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Synes helt klart du skal nævne det for lægen så det kan blive tjekket. For hvis han har ondt i ørerne er der ikke noget at sige til at han er ked og ikke vil ligge ned..

Har du ikke nogle veninder eller familie i nærheden der kan aflaste dig lidt engang i mellem?

Anmeld

9. september 2012

charlottekri

Baby2påvej skriver:

Har i evt været forbi en kiropraktor og få tjekket om han er låst i kroppen efter fødslen?

lige præcis min tanke!!

Anmeld

9. september 2012

baby012

Baby2påvej skriver:

Det tænker jeg også det måskeklan være 

Anmeld

9. september 2012

Anonym trådstarter

Baby2påvej skriver:

Ja det har jeg faktis, da jeg selv har gået til kiropraktor regelmæssigt de sidste par år. Han sagde at der var et eller andet, som krævede 3-4 stk behandlinger. Men da han havde ferie lige på det tidspunkt, så kom vi kun til den ene behandling. Vi bor langt fra vores kiropraktor, og det kan ikke lade sig gøre at "bare lige" tage derhen, så vi har ikke været der igen endnu. Men jeg tænker at rejse hjem til mine forældre om en uge, og så være der i ca 1 uge. Både for at aflaste og fordi derfra er det hurtigt til min Kiropraktor.

Anmeld

10. september 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Ja det har jeg faktis, da jeg selv har gået til kiropraktor regelmæssigt de sidste par år. Han sagde at der var et eller andet, som krævede 3-4 stk behandlinger. Men da han havde ferie lige på det tidspunkt, så kom vi kun til den ene behandling. Vi bor langt fra vores kiropraktor, og det kan ikke lade sig gøre at "bare lige" tage derhen, så vi har ikke været der igen endnu. Men jeg tænker at rejse hjem til mine forældre om en uge, og så være der i ca 1 uge. Både for at aflaste og fordi derfra er det hurtigt til min Kiropraktor.

God ide. Jeg tror det er det der trykker ham, samt evt. tigerspring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.