Har dit barn Tv på værelset??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2012

Nadia&Daniel

Laura (25-10-10)  har ikke tv på værelset, da vi helst ser at hun ser tv inde i stuen, hvor vi opholder os. Vi har et tv i gemmerne, som hun får med indbygget dvd til den tid, og det bliver først uden antenne, så det kun blive brugt til dvd.

Dog får hun lov til at se film inde i soveværelset engang imellem, hun synes hun også er hyggeligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

MortilElias2010

Jeg havde ingen planer om at Elias skulle have tv på værelset, men nu har farmand så haft ferie i tre uger og i det tidsrum har han så lige fortalt mig at han har bestilt og købt en fladskærm til Elias nye værelse i det nye hus. Men om det bliver i hans doveværelse eller i legeværelset ved jeg ikke. Jeg vil nok satse på legeværelset. For så er det stadigvæk ikke hvor han skal sove. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det, jeg ved det ikke bliver for kanalernes skyld, der er indbygget dvd i det så det er nok det han har i tankerne. For så er der ingen forskel fra nu hvor han ser Happy feet, Traktor Tom osv på værelset på hans kombi radio/dvd/billedfremviser/cd afspiller.. 

Anmeld

9. september 2012

Rikkeas

Sommerfugl86 skriver:

Vores datter er 3,4 år og vi har overhovedet ikke i vores tankegang, at hun skal hve Tv på værelset pt, for hvorfor skulle hun?
Der er Tv i stuen og hun har en alder, hvor Tv er meget begrænset, så kan ikke se behovet for det!
Men nu har min kusine på 2 år, og min venindes datter på 3 år, fået Tv på værelset, og jeg kan ikke lade være at tænke om det bare er os der er "gammeldags"??
Hun får nu ikke Tv pt alligevel, uanset om vi er gammeldags, men rrt med andres mening

Min datter på snart 2 har haft tv på værelset i nogle måneder, da hun en overgang så RIGTIG meget teletubbies - det gad jeg altså ikke se inde på mit tv hele tiden, så hun fik mit fjernsyn fra mit soveværelse ind på hendes værelse, så kunne hun se det derinde :-)

Men for tiden ser hun Toystory 3 - inde i stuen.. Så hendes tv bliver pt ikke brugt 

Anmeld

9. september 2012

MariaKyedDK

Sommerfugl86 skriver:

Vores datter er 3,4 år og vi har overhovedet ikke i vores tankegang, at hun skal hve Tv på værelset pt, for hvorfor skulle hun?
Der er Tv i stuen og hun har en alder, hvor Tv er meget begrænset, så kan ikke se behovet for det!
Men nu har min kusine på 2 år, og min venindes datter på 3 år, fået Tv på værelset, og jeg kan ikke lade være at tænke om det bare er os der er "gammeldags"??
Hun får nu ikke Tv pt alligevel, uanset om vi er gammeldags, men rrt med andres mening

Ja min søn på 5 år og 9 måneder har Tv på værelset vi har også i soveværelset OG vi elsker at ligge i vores store seng og glo TV og hygge os Lørdag og søndag Morgen

Vores måde at være sammen ordenligt på

Anmeld

9. september 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Ja min søn på 3 år har tv og dvd på sit værelset han fik det af min far da han skulle skifte sit tv ud så han har 32 tommers fladskærms tv .. Men han kan ku se dvd på det .. Han bruger det faktisk aldrig ..

Anmeld

9. september 2012

Ciss

Vores er 2 og 4 år og deler værelse - og det er slet ikke på tale her. De ser lidt småfilm og børnefjernsyn nogle dage i stuen - men det er slet ikke hver dag. Lidt som det passer. Vi har heller ikke tv på soveværelset. Nu jeg tænker over det, er der faktisk heller ingen av mine 6 nevøer og niecer, som har det. Måske er vi bare en gammeldags familie...

Anmeld

11. september 2012

Mama2980

Sommerfugl86 skriver:

Har den lille på 1 år, også Tv på værelset?
Hvorfor?

Ja det har han men det er fordi at han deler værelse med hende på 3 år derfor jeg skriver at han ikke rigtig bruger det

Anmeld

11. september 2012

Mor-til-asta-09

Sommerfugl86 skriver:

Absolut ikke. Vores datter er 3 år, og hun skal ikke have fjernsyn på værelset.. Jeg skal kunne holde øje med hvad hun ser i tv, da hun selv kan tænde/slukke. sætte dvd af/på. Tænde xbox og skifte spil. samme med wii...

Så den dag hun får fjernsyn på værelset er hun konfirmeret

Anmeld

11. september 2012

Plysbjørnen

Sommerfugl86 skriver:

Nej jeg synes ikke du er gammeldags... Vores børn på 3 (4 om 1 måned) og 5 år har ikke tv på værelserne... og det har vi heller ikke planer om at de skal have... selv om det kunne være rart i det tilfælde de bliver uenige om hvad der skal ses...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.