Har dit barn Tv på værelset??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2012

Muhmi

Nej nej og atter nej... Synes det er fuldstændig absurd... Silas skal ikke have tv på værelset før han er i hvert fald 10-11 år gammel måske endda senere... Hvis han vil se fjernsyn må det være sammen med os og ellers ikke! Han skal ikke se fjernsyn hele natten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

Sommerfugl86

Mama2980 skriver:

Ja det her de  Mine børn er 6, 3 og 1 år. Den yngste ser dog ikke rigtig tv endnu.

Har den lille på 1 år, også Tv på værelset?
Hvorfor?

Anmeld

8. september 2012

Faith

Ja det har de. Vi skulle have nyt fjernsyn i stuen og så hængte vi det gamle op inde på deres værelse. Når de kommer trætte hjem fra dp sætter vi af og til en dvd på med Bamse og Kylling eller Brandmand Sam, og så får de en skål med frugt hver og hygger lidt indtil aftensmaden er færdig. Det er deres måde at geare ned på, og de nyder det virkelig. Det kan jeg overhovedet ikke se noget galt i.

Anmeld

8. september 2012

pernille.23

Her hjemme har de også tv på værelset, de deler så et stort værelse, den store på 8 som er her hver anden weekend og den lille på 1 år, men det er pt kun til at spille og se film på, da vi ikke vil sætte det til endnu, det venter vi lidt med, da vi ikke sys at hele dagen skal foregå foran tvet.

Anmeld

8. september 2012

Bebsesmoar

Fladskærm,wii,dvd,vhs!!!  

Anmeld

8. september 2012

EnGodMor

Faith skriver:

Ja det har de. Vi skulle have nyt fjernsyn i stuen og så hængte vi det gamle op inde på deres værelse. Når de kommer trætte hjem fra dp sætter vi af og til en dvd på med Bamse og Kylling eller Brandmand Sam, og så får de en skål med frugt hver og hygger lidt indtil aftensmaden er færdig. Det er deres måde at geare ned på, og de nyder det virkelig. Det kan jeg overhovedet ikke se noget galt i.

Anmeld

8. september 2012

Pige2009

Sommerfugl86 skriver:

Vores datter er 3,4 år og vi har overhovedet ikke i vores tankegang, at hun skal hve Tv på værelset pt, for hvorfor skulle hun?
Der er Tv i stuen og hun har en alder, hvor Tv er meget begrænset, så kan ikke se behovet for det!
Men nu har min kusine på 2 år, og min venindes datter på 3 år, fået Tv på værelset, og jeg kan ikke lade være at tænke om det bare er os der er "gammeldags"??
Hun får nu ikke Tv pt alligevel, uanset om vi er gammeldags, men rrt med andres mening

Min datter er 2år og 11 måneder og hun får ikke TV på værelset de første mange år. For som du selv skriver, hvorfor skulle hun? Det er da meget bedre at lave ting sammen i stuen og som ikke er TV relateret end at isolere et barn på værelset med TV-kiggeri. Jeg synes, du tager en helt rigtig beslutning og jeg synes absolut ikke, du er gammeldags - tværtimod!

Anmeld

8. september 2012

piadas

Nope!

Vores søn er 11 år og vores store datter 8 år - de har begge et TV, men vores søn bruger det kun til PS3 og vores datter bruger det kun til DVD.

Vi har ingen planer om, at de skal kunne se almindeligt fjernsyn på dem foreløbigt! Jeg kan godt lide tanken om, at de bliver nødt til at være hos os, hvis de vil se fjernsyn - jeg ville være træt af, at de isolerer sig på deres værelser, hvilket jeg let tror ville kunne ske, hvis de fik kanalerne derinde!

Anmeld

8. september 2012

Pige2009

Nettemor skriver:

Nej det har han ikke. Det får han heller ikke de næste par år. Vi har heller ikke TV på soveværelset hvorfor skulle han så. Han skal ikke ligge og se fjernsyn når han skal sove. Og da værelserne er på loftet er der faktisk heller ikke alverden af legetøj deroppe.. Det er i stuen hvor vi opholder os. Det samme med tv'et

Samme her!

Anmeld

8. september 2012

Pige2009

Chamomile skriver:

Nej. Celina opholder sig mest i stuen alligevel, så ingen grund til, at hun får et tv endnu. Det kan komme på tale, når hun begynder at ville have "alene tid" på sit værelse, men ikke før det.

Hvornår er det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.