Har dit barn Tv på værelset??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2012

skønneunger

Mine drenge deler værelse de er 4 og snart 10 den store fik det da han var omkring 3-4 år fordi min far gav ham hans gamle og jeg tænkte ikke videre over det, det har aldrig været et problem og de slukker når de bliver bedt om det, og ser faktisk ikke meget tv.

Så længe de ikke sidder foran skærmen hele dagen kan jeg ikke se noget problem i det, jeg vil ikke tvinge mine børn til at være sociale eller lave noget andet hvis de har lyst til at se en tegnefilm og slappe af foran fjernsynet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

lassemor07

Sommerfugl86 skriver:

Vores datter er 3,4 år og vi har overhovedet ikke i vores tankegang, at hun skal hve Tv på værelset pt, for hvorfor skulle hun?
Der er Tv i stuen og hun har en alder, hvor Tv er meget begrænset, så kan ikke se behovet for det!
Men nu har min kusine på 2 år, og min venindes datter på 3 år, fået Tv på værelset, og jeg kan ikke lade være at tænke om det bare er os der er "gammeldags"??
Hun får nu ikke Tv pt alligevel, uanset om vi er gammeldags, men rrt med andres mening

Ja det har Lasse på 5
Da vi flyttetde der fik han vores gamle fjernsyn og DVD afspiller og det har bare været guld vejr for ham
Lasse har nogle gange brug for af være sig selv og bare sidde helt alene og se tv uden der er nogle der forstyre ham når hanshoved ikke kan rumme mere især efter en hel dag i børnehaven han har ADHD og hans hoved kan hurtig blive fyldt så kommer han selv og siger når han har brug for af sidde der inde for sig selv med lukket dør og slappe af

Anmeld

9. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nej thea på 4 år har ik tv på værelset og får det heller ik de næste mange, mange år! 

Dog må hun meget gerne se en film i stuen, og oftes forgår det sammen med mig og kærsten! Vh stine

Anmeld

9. september 2012

TbCp

Liva har tv på værelset.

Hun har sådan en seng med en hule under, den har vi indrettet med madras, puder og tæpper og et tv.
Der er dog ikke antenne stik i så hun kan ikke se almindelig tv på det, men får ind imellem lov at se en film i sin hule.
F.eks. havde en en legekammerat fra børnehaven hjemme og de synes det var fantastisk at sidde i hulen, se tv og spise popkorn

Så, så længe hun ikke sidder der dagen lang, og også laver andet når hun er på sit værelse, så ser jeg ikke noget problem i at hun har tv på værelset.

(hun er 5 år)

Anmeld

9. september 2012

Alexander&Lærke

Nej ikke endnu men har da overvejet om den store på 5 skal have et, til at se dvd på... Han har brug for mange pauser i løbet af dagen, ellers kamer det over for ham. Og når han kommer hjem fra bh kunne det været godt for ham med lidt ro på værelset og lidt dvd. Nu ser han lidt i stuen men kan mærke at det forstyrre ham når vi andre snakker og lillesøster fiser rundt og snakker og hviner...

Anmeld

9. september 2012

MorDk

Nej det har min søn ikke og får det heller ikke foreløbig! Han er KUN 2 år. Ser ingen grund til at han har TV på værelset. Hvis han skal se TV er det i stuen og helst sammen med os (så vi kan holde øje med hvad han ser)

Anmeld

9. september 2012

Ditte-3

Mine to store børn har de er 9 og 6 år de har haft fra de var 5

Anmeld

9. september 2012

Ditte-3

Ups mender 9 og 7 hold da op tiden går

Anmeld

9. september 2012

MorDk

Ups mender 9 og 7 hold da op tiden går

Haha... ja når folk spørg mig kommer jeg hele tiden til at sige min søn 1½ år haha han fylder 2 år om 2 ugers tid!

Anmeld

9. september 2012

B&J

daniel er 2½år og har ikke tv på værelset.. og regner heller ikke med han skal hvorfor skulle han dog det....

vi har heller ikke tv på soveværelset...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.