Har dit barn Tv på værelset??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.991 visninger
39 svar
0 synes godt om
8. september 2012

Sommerfugl86

Vores datter er 3,4 år og vi har overhovedet ikke i vores tankegang, at hun skal hve Tv på værelset pt, for hvorfor skulle hun?
Der er Tv i stuen og hun har en alder, hvor Tv er meget begrænset, så kan ikke se behovet for det!
Men nu har min kusine på 2 år, og min venindes datter på 3 år, fået Tv på værelset, og jeg kan ikke lade være at tænke om det bare er os der er "gammeldags"??
Hun får nu ikke Tv pt alligevel, uanset om vi er gammeldags, men rrt med andres mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

Nettemor

Nej det har han ikke. Det får han heller ikke de næste par år. Vi har heller ikke TV på soveværelset hvorfor skulle han så. Han skal ikke ligge og se fjernsyn når han skal sove. Og da værelserne er på loftet er der faktisk heller ikke alverden af legetøj deroppe.. Det er i stuen hvor vi opholder os. Det samme med tv'et

Anmeld

8. september 2012

FrkZier

Sommerfugl86 skriver:

Vores datter er 3,4 år og vi har overhovedet ikke i vores tankegang, at hun skal hve Tv på værelset pt, for hvorfor skulle hun?
Der er Tv i stuen og hun har en alder, hvor Tv er meget begrænset, så kan ikke se behovet for det!
Men nu har min kusine på 2 år, og min venindes datter på 3 år, fået Tv på værelset, og jeg kan ikke lade være at tænke om det bare er os der er "gammeldags"??
Hun får nu ikke Tv pt alligevel, uanset om vi er gammeldags, men rrt med andres mening

jeg ser personligt ingen grund til at have tv på værelset - dengang jeg var barn, fik jeg først tv på værelset da jeg var 16.. mange synes det var meget mærkeligt, men altså.. hvis jeg så ville se noget i tv foregik det i stuen med mor og far, og så fik vi også lidt familie tid der, i stedet for man går i teenage-mode og bare sidder alene og ser tv i mørket

Anmeld

8. september 2012

MyLove E

Vores er kun 16mdr så nej det har han ikke. Og han får det heller iikke faktisk har vi ikke noget tv. Eller jo vi har et gammelt som man kun kan se dvd eller spille wii på. Men vi har ikke noget i stuen..

Anmeld

8. september 2012

bøllen

Ja og nej.

De store har på deres , men mindste manden på snart 3 Har ikke. Og har ingen planer om han skal foreløbig.

Anmeld

8. september 2012

Chamomile

Nej. Celina opholder sig mest i stuen alligevel, så ingen grund til, at hun får et tv endnu. Det kan komme på tale, når hun begynder at ville have "alene tid" på sit værelse, men ikke før det.

Anmeld

8. september 2012

Stumpen

Min datter fik forrig sommer da hun var 4, men for 3-4 uger siden fjernede vi det, da hun aldrig brugte det.. Jeg tror at hun har set 15 film derinde i de par ården hat stået derinde..

Anmeld

8. september 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, det har de ikke og får det heller ikke de første mange år. De deler værelse og er 4 år og 11 mdr, og 3 år og 5 mdr.

Anmeld

8. september 2012

Mama2980

Ja det her de  Mine børn er 6, 3 og 1 år. Den yngste ser dog ikke rigtig tv endnu.

Anmeld

8. september 2012

heaven

Ja, Lasse på 5 år har haft det i lidt over et år..... eller, dvs, han kan kun spille på sin v-teck på det -  ikke se alm tv eller film....... og det bliver ikke sat til de næste mange år.... hvis han vil se tv, er det i stuen med os....

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.