Er jeg en dårlig storesøster?? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2012

Finemoar<3

Anonym skriver:

Du helt væk - som min søster. 

Hvordan er det dog du skriver til andre brugere, ville gerne anmelde, men det er allerede gjort!!

Hvem din søster ligger i med, kommer bestemt ikke dig ved - det er HENDES LIV, HENDES VALG!!

At ham stodderen er sin gravide kone utro kan aldrig blive dit problem - var jeg din søster, ville jeg aldrig fortælle dig noget - du lyder som en utrolig streng wonna be Mommy!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

MorDk

Josefine<3 skriver:

Hvordan er det dog du skriver til andre brugere, ville gerne anmelde, men det er allerede gjort!!

Hvem din søster ligger i med, kommer bestemt ikke dig ved - det er HENDES LIV, HENDES VALG!!

At ham stodderen er sin gravide kone utro kan aldrig blive dit problem - var jeg din søster, ville jeg aldrig fortælle dig noget - du lyder som en utrolig streng wonna be Mommy!!

Anmeld

7. september 2012

wamse

Josefine<3 skriver:

Anmeld

7. september 2012

Finemoar<3

MorDk skriver:

Stakkels søster altså!!:/

Skal du ikke snart logge af og føde, søde???

Anmeld

7. september 2012

Finemoar<3

wamse skriver:

Godt jeg ikke er den eneste der kan se det forkerte her

Anmeld

7. september 2012

MorDk

Josefine<3 skriver:

Stakkels søster altså!!:/

Skal du ikke snart logge af og føde, søde???

Anmeld

7. september 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Du helt væk - som min søster. 

Du får i hvert fald ingen gode råd herinde fra når du skriver så respektløst og nedladende Heldigvis er dit indlæg anmeldt

Anmeld

7. september 2012

MorDk

Laulund87 skriver:

Du får i hvert fald ingen gode råd herinde fra når du skriver så respektløst og nedladende Heldigvis er dit indlæg anmeldt

ENIG! Hende du skrev nedladende til skrev overhovedet ikke grimt eller noget. Hun kom med sit syn på sagen! Og det har hun lov til!

Anmeld

7. september 2012

lukasmor

Synes den historie virker lidt mærkelig.. Hun er 17 år og rejser til Dubai uden hendes forældre ved det, med en man de aldrig har mødt? Måske har jeg overset noget.....?

Anmeld

7. september 2012

UnderCover37

Jeg har ingen fidus til at  historien er ægte - TS kan ikke finde ud af om manden er 25 eller 30, og så den måde hun fremstiller udlændinge på og selv skulle være af anden afstamning end dansk?

Hvis det derimod er ægte, så forstår jeg sgu godt at hendes lillesøster gør som hun selv ønsker med en søster der på den måde forsøger at opdrage på hende via forbud, selvom hun ingen ret har til det!

Og en anden ting er, at hvis pigen er 17 så er der ikke så langt til 25 (30 lidt længer men det er nu ikke op til søsteren men hende selv at vurdere!)

Jeg billiger på ingen måde utroskab men man kan altså ikke bestemme hvad andre end en selv gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.