Tin skriver:
Tænker stadig at du er med i opløbet....de kender dig jo, hvor imod de ikke kender de andre ansøgere. Og PGA formaliteter mv skal de jo afholde jobsamtalen, så andre også kan få en mulighed for at vise hvem de er
Håber du forstår hvad jeg mener....hold hovedet højt
Jeg syntes absolut ikke der er mere at hente, har slet ikke den fornemmelse efter hans tale. Han vil istedet give mig flere dage i SFOen - frá en til to-tre stykker og en super god anbefaling når jeg stopper. Fordi han syntes jeg er eminent god til børnene i SFOen og de vigtige samtaler med børnene jeg har der. Det skal dog stadigvæk passe med de timer jeg må få på baggrund af løntilskud, 31t så skal stadigvæk være i børnehaven. Jeg forstår bare ikke hans opfordring til at søge jobbet hvis ikke han og kollegerne mente jeg passede ind der.. så kunne han da have sagt noget..
Der er jo et ansættelsudvalg af pædagogerne i børnehaven der har bestemt hvem der skal ses nærmere på og jeg var ikke i blandt. Lederen tænkte højt og sagde om jeg ikke ville se mere på SFO/ fritidspædagog området - ligesom han gjorde i sin tid efter at have fundet udbad at børnehave ikke var ham.
Bliver sgu efterladt i lidt af en mærkelig situation i så fald jeg stadigvæk ikke er ude af løbet hvilket jeg helt sikkert er. Kender ikke den anden måde at gøre tingene på, syntes det er fejt at gøre det sådan. Som om han tester mig? Det tror jeg altså ikke og han roste alle de erfarne og kvalificerede ansøgere..
Anmeld