Sølbryllup.. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Ja det tror jeg og ellers hjælper jeg dig da!

Man saver jo efter en kopi, så det er nærmest som at sy, på symaskine! Vh stine

Årh det vil jeg gerne så Vi finder lige en dag! Hvor lang tid tager det at lave? Et par gange ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nettemor skriver:

Årh det vil jeg gerne så Vi finder lige en dag! Hvor lang tid tager det at lave? Et par gange ?

Kommer meget an på hva du vælger! Prøv at gå ind på den kreative tråd, den med blær. Der ligger der et par billeder af 2 forskellige skjold. Den med blomster tog nogle timer, den med kokken tog ca 1 1/2 time. Så ska de jo males og samles, men det tager ik så lang tid. De ligger på den sidste side eller sådan noget! Vh stine

Anmeld

7. september 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Kommer meget an på hva du vælger! Prøv at gå ind på den kreative tråd, den med blær. Der ligger der et par billeder af 2 forskellige skjold. Den med blomster tog nogle timer, den med kokken tog ca 1 1/2 time. Så ska de jo males og samles, men det tager ik så lang tid. De ligger på den sidste side eller sådan noget! Vh stine

De er bare så fine!! Kunne være mega fedt at lave det så personligt

Hvor finder du skabelonerne?

Anmeld

7. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nettemor skriver:

De er bare så fine!! Kunne være mega fedt at lave det så personligt

Hvor finder du skabelonerne?

Dem jeg går til sløjd ved, får masser af forskellige blade med skabeloner, med alt mellem himmel og jord. Plus de finder ting på nettet. Så det er dejligt nemt at gå til!! Vh stine

Anmeld

7. september 2012

**Ønskebabyen

Nettemor skriver:

Hvorfor skal det være lukket for? Bare for at undgå nysgerrighed eller er det noget tradition?

Det er tradition

Og så er det jo noget man gør for at de ikke skal kunne se om eller hvad der forgår udenfor..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.