Sølbryllup.. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2012

Nettemor

Tauf skriver:

Super godt til det hele:-):-)

dejligt at høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

**Ønskebabyen

Nettemor skriver:

Gt

Tak for svar

Super god ide med de lys. Det vil jeg helt klart gøre hvis det er bare en smule mørkt når vi skal gøre det. Og det er det sikkert når det er starten af Oktober.

Kunne forstille mig at det vil se mega godt ud når de står inde og kigger ud og kan se alle de små lys i gården

Vigtig detalje!!!

I skal dække alle vinduer af, som vender ud mod vejen/der hvor folk kommer fra og der hvor I alle står. Dine forældre må ikke kunne kigge ud og se jer.. Vinduerne skal sådan set dækkes ned allerede om aftenen inden æresporten sættes op.

Glemte at skrive det første gang, da vi ikke gjorde det hos mine forældre. De kunne nemlig ikke selv lade være at blande sig, så min far havde selv været rundt om aftenen og dække alle vinduerne af..

Anmeld

5. september 2012

charlottekri

blandt mine søskende er der ikke de store talere, så vi lavede et diasshow med billeder fra de var helt små og til nu, hvor vi selvfølgelig brugte de lidt mere sjove billeder, og skrev sjove kommentarer til, og det var en stor succes

derudover havde vi fået fat i et par giner, hvor vi havde sat deres bryllupstøj på og stillet i det ene hjørne af festlokalet, og det syntes de var en rigtig fin ide

som gave gav vi et gavekort til at få taget billeder, hvor de så selv kunne vælge hvornår det skulle være (var desuden også lidt sent ude ). Vi havde nemlig ikke fået taget fælles billeder i familien i 15 år... og det blev il billeder af både hele familien samlet, søskende for sig og familierne for sig, og så besluttede de sig så for at give os børn et fællesbillede af familien (bonus )

med hensyn til morgensang var der skisme ikke meget skjult, da mor selv ville stå for det meste med hensyn til morgenkaffen

Anmeld

6. september 2012

M (:

Nettemor skriver:

Fedt at I kunne gøre det uden at de vidste det.. Tror desværre bare ikke det er muligt for os  Men de ved jo også at noget sker. Det eneste ville være tidspunktet men det er der ikke noget at gøre ved..

Men det kunne ellers være mega sjovt.. Havde også sagt i spøg at det kunne være skægt at lave en polterabend for dem

Ej, det kunne da være mega sjovt!  

Tror desværre morgensang traditionelt er kl. 07, når det er et sølvbryllup..

Anmeld

6. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nettemor skriver:

Årh ja det kunne være fedt!!! Det skal jeg lige lufte med de andre. Det kunne være lidt sejt med et så personligt skjold!

Har også overvejet det med dias show. Og så evt med noget tale og forklaring til. (har tilfældigvis lånt deres album her i foråret og ups dem har jeg da glemt at aflevere)

Hvis du selv hjælper med aleave det koster det kun ca 35-40 kr. Også bliver det jo helt spicel! Vh stine

Anmeld

6. september 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Hvis du selv hjælper med aleave det koster det kun ca 35-40 kr. Også bliver det jo helt spicel! Vh stine

jamen det er jo lige netop det med at det er helt specielt Men tror du godt jeg kan finde ud af det?

Anmeld

6. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nettemor skriver:

jamen det er jo lige netop det med at det er helt specielt Men tror du godt jeg kan finde ud af det?

Ja det tror jeg og ellers hjælper jeg dig da!

Man saver jo efter en kopi, så det er nærmest som at sy, på symaskine! Vh stine

Anmeld

7. september 2012

Nettemor

**Ønskebabyen skriver:

Vigtig detalje!!!

I skal dække alle vinduer af, som vender ud mod vejen/der hvor folk kommer fra og der hvor I alle står. Dine forældre må ikke kunne kigge ud og se jer.. Vinduerne skal sådan set dækkes ned allerede om aftenen inden æresporten sættes op.

Glemte at skrive det første gang, da vi ikke gjorde det hos mine forældre. De kunne nemlig ikke selv lade være at blande sig, så min far havde selv været rundt om aftenen og dække alle vinduerne af..

Hvorfor skal det være lukket for? Bare for at undgå nysgerrighed eller er det noget tradition?

Anmeld

7. september 2012

Nettemor

charlottekri skriver:

blandt mine søskende er der ikke de store talere, så vi lavede et diasshow med billeder fra de var helt små og til nu, hvor vi selvfølgelig brugte de lidt mere sjove billeder, og skrev sjove kommentarer til, og det var en stor succes

derudover havde vi fået fat i et par giner, hvor vi havde sat deres bryllupstøj på og stillet i det ene hjørne af festlokalet, og det syntes de var en rigtig fin ide

som gave gav vi et gavekort til at få taget billeder, hvor de så selv kunne vælge hvornår det skulle være (var desuden også lidt sent ude ). Vi havde nemlig ikke fået taget fælles billeder i familien i 15 år... og det blev il billeder af både hele familien samlet, søskende for sig og familierne for sig, og så besluttede de sig så for at give os børn et fællesbillede af familien (bonus )

med hensyn til morgensang var der skisme ikke meget skjult, da mor selv ville stå for det meste med hensyn til morgenkaffen

Det var da en super god gave! Mine forældre har faktisk ikke fået taget familie billeder siden vi var børn.. De fik et af os børn for nogle år siden men der var de jo ikke med på..

Tror desværre ikke de har deres bryllups tøj længere.. Det havde ellers været sjovt..

Tror faktisk også vores indslag bliver noget i den retning Kunne være lidt sjovt....

Anmeld

7. september 2012

Nettemor

M (: skriver:

Ej, det kunne da være mega sjovt!  

Tror desværre morgensang traditionelt er kl. 07, når det er et sølvbryllup..

Hehe ja det kunne være mega sjovt men tror desværre ikke jeg kan nå at arrangere det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.