Sølbryllup.. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2012

Nettemor

Tauf skriver:

Æresport

Morgensang

Morgenkaffe + noget brød til dem som kommer og synger:-)

Tale til festen..

Til min mormor og morfars guldbryllup. Lave børnebørne tale til dem, hvor vi vær især sagde noget( jeg er ældst så det endte med jeg lave det meste og sagde mest) Men alle syntes det var en god tale ..

Jeg ved godt nok heller ikke hvad for noget indslag vi laver. Jeg tænker lidt at en sang er den sikre.. Men jeg synes det kunne være sjovt at lave en tale eller andet sjovt til dem.. Måske en leg af en art

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Nettemor

foto på lærred skriver:

Jeg synes at huske, at brugeren KAY for et års tid siden skulle arrangere sine forældres sammen med sine søskende. Måske du kan sende en privat besked eller lign. Hun havde også et par forskellige tråde.

Tak skal du have! Det havde jeg da helt glemt.. Må da lige prøve at skrive til hende og se om hun har tid. Hun har jo en bette også nu så det er ikke sikkert hun har så meget tid. Men det er da et forsøg værd..

Anmeld

5. september 2012

Nettemor

hej søde..

normal skik er at naboer/venner laver æresporten til hjemmet og børn/svigerbørn osv laver den til der hvor festen skal holdes..

til mine svigerforældres sølvbryllup havde svigerforældrene selv arrangeret morgenbrød.
vi sørgede for -

morgensang:
sanghæfter (med de sange som vi skulle synge)
musiker til at spille på trompet, saxofon osv.

fest:
underholdning - Vi lavede sketch show omkring deres liv, folk synes det var hylende morsomt

æresport

Jeg har sat Jesper til at undersøge med noget musiker Han ville se om han kunne spørge en af deres bekendte som spiller på savklinge Det kunne være lidt fedt..

Super god ide med et sketch show! Lige nu er det også det jeg er mest i tvivl om. Hvad vi skal finde på at lave til om aftenen..

Anmeld

5. september 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

Hva

Jeg ved godt nok heller ikke hvad for noget indslag vi laver. Jeg tænker lidt at en sang er den sikre.. Men jeg synes det kunne være sjovt at lave en tale eller andet sjovt til dem.. Måske en leg af en art

Hvad skal de ha i gave??

Min mor og hendes søskende gav deres forældre en tur til bornholm.. De havde så lavet bingo banko med en masse små premier og så var hovedpremien var så rejsen:-):-):-):-)

Anmeld

5. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hva med at lave et lille dias show, med billeder fra dengang de mødtes og frem til nu, med lidt romantisk musik til? 

Med hensyn til æresport så siger du bare til, hvis du ska ha hjælp til at lave et skjold, eller hvis du selv har lyst til at komme med ud og save det! Vh stine

Anmeld

5. september 2012

Nettemor

Tauf skriver:

Hvad skal de ha i gave??

Min mor og hendes søskende gav deres forældre en tur til bornholm.. De havde så lavet bingo banko med en masse små premier og så var hovedpremien var så rejsen:-):-):-):-)

Var det så kun hovedpersonerne der var med?

Har stadig ingen ide om gave  (det er måske kommet lidt bag på mig at oktober allerede er næste mdr)

Anmeld

5. september 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Hva med at lave et lille dias show, med billeder fra dengang de mødtes og frem til nu, med lidt romantisk musik til? 

Med hensyn til æresport så siger du bare til, hvis du ska ha hjælp til at lave et skjold, eller hvis du selv har lyst til at komme med ud og save det! Vh stine

Årh ja det kunne være fedt!!! Det skal jeg lige lufte med de andre. Det kunne være lidt sejt med et så personligt skjold!

Har også overvejet det med dias show. Og så evt med noget tale og forklaring til. (har tilfældigvis lånt deres album her i foråret og ups dem har jeg da glemt at aflevere)

Anmeld

5. september 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

Var det så kun hovedpersonerne der var med?

Har stadig ingen ide om gave  (det er måske kommet lidt bag på mig at oktober allerede er næste mdr)

Alle var med men kun deres plader der havde gevinst..

Så brugte de gæsterne til på forskellige måder at råbe de tal op som min mormor og morfar havde på deres plader :-):-)

Anmeld

5. september 2012

Nettemor

Tauf skriver:

Alle var med men kun deres plader der havde gevinst..

Så brugte de gæsterne til på forskellige måder at råbe de tal op som min mormor og morfar havde på deres plader :-):-)

Hehe det var da lidt en sjov måde

Forresten: går det godt som elev? Og hvordan kører dytten?

Anmeld

5. september 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

Hehe det var da lidt en sjov måde

Forresten: går det godt som elev? Og hvordan kører dytten?

Super godt til det hele:-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.