Kris89 skriver:
hvis man kommer på p-piller, hvor lang tid skla man så være det? (tænker jo bare at så længe bliver man jo ikk gravid
)
jeg har kun fået at vide at alt var normalt... hende lægen jeg havde tog mig slet ikk seriøs, så hun sagde at nu kunne vi da også tage de blodprøver der skulle til og sende mig på sygehuset til scanning,.
ved heller ikk hvor meget hun ved om det....
tænker nemlig selv pco, men er det ikke også noget af det de tager blodprøver for?
jeg har kun tænkt baby længe nu...
men nu begynder frygten faktisk at komme... altså den der kan jeg nu klare at blive mor og sådan 
Jeg har været kort på det for at, få min mens igang og det var kun en cyklus.. Det jo det samme du kan risikere at, ende ud i hvis du havde normal cyklus.. Altså vente til næste gang du fik mens.. Jeg er selvfølgelig ikke læge, men tror bestemt ikke at, du skal andet end sættes igang med p piller for så at fremprovokere en mens.

Det er da fint de har forsøgt at, være på forkanten med scaning og blodprøver

Jo PCO kan vist måles i de mandlige kønshormoner i en blodprøve, men også ses i hvordan du producere æg ved en scaning

Kender det godt, men man må sige hvis en kvinde vil gennemgå så meget kamp som mange af os må for at, blive gravide så er det også fordi det er det rigtige

Anmeld