Kris89 skriver:
tusind tak fordi du ville dele dit forløb og føj en omgang at komme igennem... hvor er det dejligt at der er lys for enden af tunnellen nu...
det eneste jeg ved er at lægen ville sende henvisning til indvendig scanning og i brevet fra sygehuset står at jeg skal møde til undersøgelse i gynækologisk ambulatorium på torsdag...
så ved ikke lige hvad det der "indvendig" scanning betyder - gør du?
Det var så lidt, og ja positiviteten er ovre mig for tiden og er sikker på det lykkedes i første forsøg

Det er sådan set bare det samme som lægen på fertilitetsklinikken vil gøre til forsamtalen .. De føre (lidt klamt) en lang stav op med creme på, i skeden og skanner inden fra .. Det gør alle efterhånden når det drejer sig om underlivet. Finder de væske på scaningen, vil du højst sandsynligvis blive henvist til en kikkertundersøgelse, hvor de gennemstrømmer dine æggeledere.. Hvis de ikke finder noget vil jeg tro at, du går direkte videre til kursus og så start på behandling - såfremt blodprøverne er i orden ( stofskifte, røde hunde, osv.) og klamydia + HIV test er negativ

så lad os da lige krydse for en hurtig overgang til behandlingsstart

Anmeld