nogle tilknyttet skive fertilitetsbehandling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.181 visninger
38 svar
0 synes godt om
4. september 2012

Kris89

Hej... endelig sendte lægen henvisningen afsted (fredag).

kan læse på nettet at der ingen ventetid er i Skive, hvornår mon jeg så kan forvente at få brev fra dem og hvornår kan jeg forvente at skulle til første samtale..

nogen med erfaring om Skive? er det dygtige??

fortæl fortæl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Kris89

slet ingen med tilknytning til Skive?

Anmeld

4. september 2012

Jannicks.mor

Ringede bare derned nogle dage efter lægen havde sendt henvisningen og fik en tid kort efter :-)

Anmeld

4. september 2012

Musse21

Kris89 skriver:

slet ingen med tilknytning til Skive?

Kæresten og jeg er tilknyttet Skive. Glæd jer de er bare så fantastisk søde der oppe.

Med hensyn til tiden gik der ca 10 dage fra henvisning var sendt til vi var til første samtale

Anmeld

4. september 2012

Kris89

Musse21 skriver:

Kæresten og jeg er tilknyttet Skive. Glæd jer de er bare så fantastisk søde der oppe.

Med hensyn til tiden gik der ca 10 dage fra henvisning var sendt til vi var til første samtale

uh lyder godt... kan bare kun gå for langsomt nu.. d. 13. skal jeg til scanning på sygehus, så håber jeg jo at kunne komme til samtale kort tid efter i Skive.

Anmeld

4. september 2012

Kris89

Jannicks.mor skriver:

Ringede bare derned nogle dage efter lægen havde sendt henvisningen og fik en tid kort efter :-)

nå ja smart... det er jo det, når de skriver der ingen ventetid er...

kan være jeg ringer til dem hvis ikke jeg har hørt noget torsdag/fredag.. (man er vel utålmodig)

men kunne jeg nu komme til samtale nu her og det hele går lidt tjept kunne det jo være jeg kunne starte behandling allerede næste cyklus (har lige haft mens)

Anmeld

4. september 2012

HopinWishin

vi var også i behandling i skive... de er  rigtig søde og jeg sys ikke ventetiden var slem

Anmeld

4. september 2012

Kris89

HopinWishin skriver:

vi var også i behandling i skive... de er  rigtig søde og jeg sys ikke ventetiden var slem

lyder godt

Hvor lang tid gik der fra lægen sendte henvisning til du hørte noget fra dem i skive?

Anmeld

4. september 2012

Viventerjer

Kris89 skriver:

Hej... endelig sendte lægen henvisningen afsted (fredag).

kan læse på nettet at der ingen ventetid er i Skive, hvornår mon jeg så kan forvente at få brev fra dem og hvornår kan jeg forvente at skulle til første samtale..

nogen med erfaring om Skive? er det dygtige??

fortæl fortæl

Kan kun give musse21 ret !! Skal igang med ivf. -lang protokol, Inden for en uge (venter bare på mens.) og de er fantastisk dygtige og omsorgsfulde i skive!! Har kun godt og sige, og så er de jo blandt landets bedste .. Hvilket man godt kan forstå når man oplever deres arbejdsgange og kordination på afd.

Der gik også omkring 10 dage for mig af og havde så første samtale kort efter

Mange gange babydrys her fra

Anmeld

4. september 2012

Kris89

Viventerdig skriver:

Kan kun give musse21 ret !! Skal igang med ivf. -lang protokol, Inden for en uge (venter bare på mens.) og de er fantastisk dygtige og omsorgsfulde i skive!! Har kun godt og sige, og så er de jo blandt landets bedste .. Hvilket man godt kan forstå når man oplever deres arbejdsgange og kordination på afd.

Der gik også omkring 10 dage for mig af og havde så første samtale kort efter

Mange gange babydrys her fra

ih held og lykke

og tusind tak ihh... er godt nok spændt på om jeg faktisk får brev allerede i denne uge  og spændt på om jeg når scanningen på sygehus inden første samtale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.