nogle tilknyttet skive fertilitetsbehandling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Viventerjer

Kris89 skriver:

ih held og lykke

og tusind tak ihh... er godt nok spændt på om jeg faktisk får brev allerede i denne uge  og spændt på om jeg når scanningen på sygehus inden første samtale

Tusind tak
Ja ellers ringer du bare til sekretærene dem har jeg endu hellere ikke mødt som sur tanter, men derimod total overskudsagtige ..

Hvad er det for en skaning om jeg må spørge ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Kris89

Viventerdig skriver:

Tusind tak
Ja ellers ringer du bare til sekretærene dem har jeg endu hellere ikke mødt som sur tanter, men derimod total overskudsagtige ..

Hvad er det for en skaning om jeg må spørge ?

tak.

håber de har opdateret hjemmesiden, så det passer at der ingen ventetid er...

jamen jeg  ved ikke rigtig hvad det er for en scanning... måske gennemgang i æggeledere?

lægen sagde hun ville sende henvisning til "indvendig scanning", hvad det så helt indebærer er jeg ikke klar over...

men bare vi snart kan få nogle svar

Anmeld

4. september 2012

HopinWishin

Kris89 skriver:

lyder godt

Hvor lang tid gik der fra lægen sendte henvisning til du hørte noget fra dem i skive?

åha... det er et år siden..... kan snart ikke huske det... men mindes bare ikke det tog så lang tid..... 

Der var lidt ventetid da vi var blevet gravide og jeg skulle scannes... men det var fordi det var op til jul  

- og så var der naturlig ventetid da jeg ikke var immun overfor røde hunde så jeg skulle tre mdr, i karantæne.. men det kunne Skive klinikken jo ikke gøre for =) 

Anmeld

4. september 2012

Kris89

HopinWishin skriver:

åha... det er et år siden..... kan snart ikke huske det... men mindes bare ikke det tog så lang tid..... 

Der var lidt ventetid da vi var blevet gravide og jeg skulle scannes... men det var fordi det var op til jul  

- og så var der naturlig ventetid da jeg ikke var immun overfor røde hunde så jeg skulle tre mdr, i karantæne.. men det kunne Skive klinikken jo ikke gøre for =) 

åh...

håber min læge har styr på alt det hun skulle inden henvisningen blev sendt, så jeg ikke bliver sat tilbage pga. manglende oplysninger af en eller anden art.

Anmeld

4. september 2012

Viventerjer

Kris89 skriver:

tak.

håber de har opdateret hjemmesiden, så det passer at der ingen ventetid er...

jamen jeg  ved ikke rigtig hvad det er for en scanning... måske gennemgang i æggeledere?

lægen sagde hun ville sende henvisning til "indvendig scanning", hvad det så helt indebærer er jeg ikke klar over...

men bare vi snart kan få nogle svar

Ja, det kunne godt tænkes.. Men det er da rart at, i er i forkøbet med scaningen hvis der er behov for udredelse der

Jeg har fornemmelsen af de opdatere hjemmesiden

Bliver spændt med en opdatering herinde nu hvor i også skal igang med behandling snart .. Det lidt rart med sådan et forum her

Anmeld

4. september 2012

HopinWishin

Kris89 skriver:

åh...

håber min læge har styr på alt det hun skulle inden henvisningen blev sendt, så jeg ikke bliver sat tilbage pga. manglende oplysninger af en eller anden art.

I skal i hvert fald have pøj pøj med det  

Anmeld

4. september 2012

Jannicks.mor

Kris89 skriver:

RRi

nå ja smart... det er jo det, når de skriver der ingen ventetid er...

kan være jeg ringer til dem hvis ikke jeg har hørt noget torsdag/fredag.. (man er vel utålmodig)

men kunne jeg nu komme til samtale nu her og det hele går lidt tjept kunne det jo være jeg kunne starte behandling allerede næste cyklus (har lige haft mens)

De er super søde og proff :-) Held og lykke med projekt baby :-)

Anmeld

4. september 2012

Kris89

Viventerdig skriver:

Ja, det kunne godt tænkes.. Men det er da rart at, i er i forkøbet med scaningen hvis der er behov for udredelse der

Jeg har fornemmelsen af de opdatere hjemmesiden

Bliver spændt med en opdatering herinde nu hvor i også skal igang med behandling snart .. Det lidt rart med sådan et forum her

det er skønt med sådan et forum så man kan dele erfaringer...

er så spændt på forløbet.. hvad der skal ske og hvornår vi kan komme igang og hvad der skal ske... der er så mange spørgsmål og det har der været længe nu... bliver så spænende at få forhåbentlig nogle svar...

Anmeld

4. september 2012

Kris89

HopinWishin skriver:

I skal i hvert fald have pøj pøj med det  

tusind tak

Anmeld

4. september 2012

Kris89

Jannicks.mor skriver:

De er super søde og proff :-) Held og lykke med projekt baby :-)

tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.