Holder denne test? Hvilke ammeindlæg foretrækker I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2012

Miss BananaHammock

merethe skriver:

nej det brugte jeg ikke, hvis ammeindlæggende blev våde så udskiftede jeg dem bare med nogle der var tøre, jeg havde flere sæt. 

Oki

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

L&V

Miss BananaHammock skriver:

Hej piger

Smider den lige herind, da jeg er første gangs gravid og reseacher så jeg kan være helt klar til juniors ankomst. Plus jeg er begyndt at have lækage om natten, så frygter at jeg kommer til at skulle bruge indlæg før fødsels også.

Testen er lavet af almindelige mødre. Og jeg ville bare høre om I er enige i deres udsagn. PLUS jeg har hørt at uldindlægget skal ligge inderst også har man engangs udenpå, men de snakker i denne artikel om at man ligger engangs inderst.

Del jeres erfaringer til os udvidende første gangs mødre

http://voresborn.dk/baby-0-1/mode-og-udstyr/8115-v i-tester-ammeindlaeg?

Fik brystbetændelse hver gang jeg brugte testvinderen men med nogle billige nogle inderst og uld uden på så kørte det

Anmeld

6. september 2012

Guldimaven

Kender ikke dem i testen, fordi jeg bruger min mormors hjemme syede.. De skal bare vaskes så er de klar til brug igen!

Anmeld

6. september 2012

Mor til L&S

Jeg bruger uld fra Joha ind mod brystet og en engangs ud mod bh'en og det er både sommer og vinter... Men jeg har også haft brystbetændelse 3 gange, så jeg passer godt på dem.

Anmeld

8. september 2012

Miss BananaHammock

Månsson skriver:

Fik brystbetændelse hver gang jeg brugte testvinderen men med nogle billige nogle inderst og uld uden på så kørte det

Oki. hvilken slags billige?

Anmeld

8. september 2012

Miss BananaHammock

Guldimaven skriver:

Kender ikke dem i testen, fordi jeg bruger min mormors hjemme syede.. De skal bare vaskes så er de klar til brug igen!

Nicce - er de af uld?

Anmeld

8. september 2012

Miss BananaHammock

Mor til L&S skriver:

Jeg bruger uld fra Joha ind mod brystet og en engangs ud mod bh'en og det er både sommer og vinter... Men jeg har også haft brystbetændelse 3 gange, så jeg passer godt på dem.

Lyder som en god kombi!

Anmeld

8. september 2012

L&V

Oki. hvilken slags billige?

Jamen bilkas eller andre i den dur

Anmeld

8. september 2012

Guldimaven

Nicce - er de af uld?

Ja, det er de! Og de er super gode! Vil helt klart gemme dem til næste gang jeg skal amme, da hun nok ikke lever til den tid mere. 

Anmeld

9. september 2012

NoName

Jeg brugte Engangs indlæg fra änglamark, synes de var bedst til mig.

Dem fra Pampers kunne jeg ikke bruge, mine dutter kløede helt tosset når jeg brugte dem... Pigeons var også gode, men synes de var dyre - så det blev änglamarks fra brugsen jeg brugte...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.