Holder denne test? Hvilke ammeindlæg foretrækker I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2012

VIPpigen

Miss BananaHammock skriver:

Kunne du så nøjes med dem eller havde du et engangs indlæg udenpå også?

Når jeg laged Lilje til,puttede jeg et engangs indlæg ved det bryst hun ikke spiste ved, for ellers så stod det bare ud. Men det var kun 2 min. Ellers holdte jeg lige en finger på brystvorten for at stoppe mælken. Men ellers imellem der, der kunne jeg sagtens klare den med kun uld. Dem jeg købe i babysam er behandlet med lanolin, som gør at de suger og holder på mælken. Men vil sige det kommer rigtig meget an på hvor stor mælkeproduktion du har. Jeg overproducerede total, og lækkede rigtig meget i starten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

Miss BananaHammock

Thereseh skriver:

Havde uldet yderst, for at varme. Orkede ikke det dér med gennemblødte uldindlæg der skulle håndvaskes i lanolinsæbe...  Så engangs inderst og uld yderst, for at varme. Har ikke haft problemer med brystbetændelse, ømme bryster eller andet i al den tid jeg har ammet (indtil videre 14 måneder). 

oki

Anmeld

6. september 2012

Miss BananaHammock

raca skriver:

jeg kan ikke tåle det sugende matriale i kærne... ligesom jeg heller ikke kan tåle det i bind...

så uld...eller hamp

det virker fint, men nu lækker jeg heller ikke når jeg er ovrre tilløbsfasen.. så af de 6 år jeg har ammet har jeg maks brugt indlæg i 6 mdr.

Oki - er lidt spændt på hvordan det blir for mig!

Anmeld

6. september 2012

Miss BananaHammock

LR85 skriver:

nej, jeg synes ikke den holder.

er vild med dem fra MATAS og bruger dem dagligt

oki

Anmeld

6. september 2012

Miss BananaHammock

MStorgaard skriver:

jeg bruger dem fra pigeon, de er super gode, da jeg lækede allermest var de ultra tynde bedst og ellers har jeg brugt de andre de laver.

uld prøvede jeg først og det sugede ikke rigtig synes jeg, det løb nærmest bare udenom.

pigeon plejer jeg at købe billigt her www.med24.dk

tak for link

Anmeld

6. september 2012

Miss BananaHammock

merethe skriver:

Jeg brugte store uldammeindlæg, havde flere sæt og skiftede bare efter behov i mellem dem

Så ingen engangs?

Anmeld

6. september 2012

Miss BananaHammock

vitapigen skriver:

http://voresborn.dk/baby-0-1/mode-og-udstyr/8115-vi-tester-ammeindlaeg?sliderid=481&imagelink=5049&bannerhide=1

Dem her har jeg, brugt sammen med engangsindlæg fra libero. Libero holdte brystet tør, uldindlægget holdte brystet varmt. Fik nemlig brystbetændelse, så derfor invisterede jeg i uld  Fordelen ved uldindlægget er at den er større end alm indlæg, så kan man ikke se i blusen at man har indlæg på

De ser også lækre ud!

Anmeld

6. september 2012

Miss BananaHammock

_-Kathrine-_ skriver:

Når du nu, ligesom jeg selv, skal føde i December, vil jeg helt klart anbefale dig at købe uldindlæg... -de sikrer at du ikke får kulde og træk på babserne, som kan medvirke til brystbetændelse!
Jeg brugte ammeindlæg inderst, når brysterne løb rigtig meget og ellers kunne jeg nøjes med uldet- især fordi at vorterne ikke skal være alt for fugtige...
Jeg brugte ammeindlæg fra Lansinoh, da jeg synes at Pigeon "knitrer" og man kan nærmest høre man har dem på...
Ved ikke hvad jeg vil bruge næste gang, må prøve mig lidt frem

Tror også helt sikkert jeg kommer til at investere i et par i uld! Tak for input

Anmeld

6. september 2012

Miss BananaHammock

VIPpigen skriver:

Når jeg laged Lilje til,puttede jeg et engangs indlæg ved det bryst hun ikke spiste ved, for ellers så stod det bare ud. Men det var kun 2 min. Ellers holdte jeg lige en finger på brystvorten for at stoppe mælken. Men ellers imellem der, der kunne jeg sagtens klare den med kun uld. Dem jeg købe i babysam er behandlet med lanolin, som gør at de suger og holder på mælken. Men vil sige det kommer rigtig meget an på hvor stor mælkeproduktion du har. Jeg overproducerede total, og lækkede rigtig meget i starten

Lyder meget hyggeligt med at man kan holde på den ene mens man bruger den anden er bare generelt spændt på det at amme!

Anmeld

6. september 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Miss BananaHammock skriver:

Så ingen engangs?

nej det brugte jeg ikke, hvis ammeindlæggende blev våde så udskiftede jeg dem bare med nogle der var tøre, jeg havde flere sæt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.