Holder denne test? Hvilke ammeindlæg foretrækker I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Miss BananaHammock

RiUL skriver:

Ja Men det kan godt være du skal bruge engang sammen med i starten, for man kan godt dryppe lidt igennem. Og jeg aner ikke hvordan man kombinere dem, ville nok bruge uld inderst og så engangs yderst

Og jeg synes de uldindlæg fra Joha er supergode Prøvede også dem fra apoteket, synes bare ikke at de var så "åndbare" som de andre

oki- tak Joha laver generelt bare super lækre ting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Thereseh

Miss BananaHammock skriver:

Havde du uld inderst?

Jeg elsker anglemarks produkter!

Havde uldet yderst, for at varme. Orkede ikke det dér med gennemblødte uldindlæg der skulle håndvaskes i lanolinsæbe...  Så engangs inderst og uld yderst, for at varme. Har ikke haft problemer med brystbetændelse, ømme bryster eller andet i al den tid jeg har ammet (indtil videre 14 måneder). 

Anmeld

4. september 2012

Mussen2

oki

Jeg tror faktisk jeg har nogle fra libero liggende og lidt andre blandet. Dem må du gne får hvis du betaler porto?

Anmeld

4. september 2012

raca

jeg kan ikke tåle det sugende matriale i kærne... ligesom jeg heller ikke kan tåle det i bind...

så uld...eller hamp

det virker fint, men nu lækker jeg heller ikke når jeg er ovrre tilløbsfasen.. så af de 6 år jeg har ammet har jeg maks brugt indlæg i 6 mdr.

Anmeld

4. september 2012

LR85

nej, jeg synes ikke den holder.

er vild med dem fra MATAS og bruger dem dagligt

Anmeld

4. september 2012

Storgaard & Lillegaard

jeg bruger dem fra pigeon, de er super gode, da jeg lækede allermest var de ultra tynde bedst og ellers har jeg brugt de andre de laver.

uld prøvede jeg først og det sugede ikke rigtig synes jeg, det løb nærmest bare udenom.

pigeon plejer jeg at købe billigt her www.med24.dk

Anmeld

4. september 2012

Gaia

Sværger til pigeon de er bare bedst, mest behagelige, størst og tyndest

Anmeld

5. september 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Hej piger

Smider den lige herind, da jeg er første gangs gravid og reseacher så jeg kan være helt klar til juniors ankomst. Plus jeg er begyndt at have lækage om natten, så frygter at jeg kommer til at skulle bruge indlæg før fødsels også.

Testen er lavet af almindelige mødre. Og jeg ville bare høre om I er enige i deres udsagn. PLUS jeg har hørt at uldindlægget skal ligge inderst også har man engangs udenpå, men de snakker i denne artikel om at man ligger engangs inderst.

Del jeres erfaringer til os udvidende første gangs mødre

http://voresborn.dk/baby-0-1/mode-og-udstyr/8115-v i-tester-ammeindlaeg?

Jeg brugte store uldammeindlæg, havde flere sæt og skiftede bare efter behov i mellem dem

Anmeld

5. september 2012

vitapigen

http://voresborn.dk/baby-0-1/mode-og-udstyr/8115-vi-tester-ammeindlaeg?sliderid=481&imagelink=5049&bannerhide=1

Dem her har jeg, brugt sammen med engangsindlæg fra libero. Libero holdte brystet tør, uldindlægget holdte brystet varmt. Fik nemlig brystbetændelse, så derfor invisterede jeg i uld  Fordelen ved uldindlægget er at den er større end alm indlæg, så kan man ikke se i blusen at man har indlæg på

Anmeld

5. september 2012

_-Kathrine-_

Når du nu, ligesom jeg selv, skal føde i December, vil jeg helt klart anbefale dig at købe uldindlæg... -de sikrer at du ikke får kulde og træk på babserne, som kan medvirke til brystbetændelse!
Jeg brugte ammeindlæg inderst, når brysterne løb rigtig meget og ellers kunne jeg nøjes med uldet- især fordi at vorterne ikke skal være alt for fugtige...
Jeg brugte ammeindlæg fra Lansinoh, da jeg synes at Pigeon "knitrer" og man kan nærmest høre man har dem på...
Ved ikke hvad jeg vil bruge næste gang, må prøve mig lidt frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.