Holder denne test? Hvilke ammeindlæg foretrækker I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

TrineMine86

Miss BananaHammock skriver:

Hej piger

Smider den lige herind, da jeg er første gangs gravid og reseacher så jeg kan være helt klar til juniors ankomst. Plus jeg er begyndt at have lækage om natten, så frygter at jeg kommer til at skulle bruge indlæg før fødsels også.

Testen er lavet af almindelige mødre. Og jeg ville bare høre om I er enige i deres udsagn. PLUS jeg har hørt at uldindlægget skal ligge inderst også har man engangs udenpå, men de snakker i denne artikel om at man ligger engangs inderst.

Del jeres erfaringer til os udvidende første gangs mødre

http://voresborn.dk/baby-0-1/mode-og-udstyr/8115-v i-tester-ammeindlaeg?

nu kan jeg se at Pigeon vandt den der test og det var også dem jeg brugte og synes de var super gode  og så er de tit på tilbud i babysam 4 pk for 100 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Thereseh

Jeg brugte uld kombineret med engangs, hele sidste efterår og vinter, men mest for at holde brysterne varme. 

Pigeon er rigtig gode, men ret dyre syns jeg. Oftest købte jeg dem fra Super Brugsen - änglamark. De er svanemærkede, og jeg har aldrig lækket med dem på. xd
Libero laver også nogle der er ok, og af og til er de på tilbud i Brugsen eller Føtex.  

Anmeld

4. september 2012

RiUL

Jeg brugte KUN uldindlæg, ammer dog stadig, men drypper ikke mere

Men jeg prøvede engangs i starten, og synes de er vildt ubehagelige, og mælken bliver helt stift på papiret, så kunne bruge 10-15 på en dag. 

Og synes bare uld var så dejligt, især hvis man var lidt øm på vorterne, og så lige gav dem noget fed creme, og det sugede uldene, og så var der jo også til næste gang Hehe

Anmeld

4. september 2012

Miss BananaHammock

VIPpigen skriver:

Jeg brugte engangs, både pigeon, og natusan i starten, men efter de første 2 måneder måtte jeg i behandling flere gange forsvamp, og det var selvom jeg skiftede hver 3 time. Så til sidst gik jeg over til uld, med en silke side ind mod brystet, og det var bare det bedste. Jeg købte 3 sæt i babysam, så jeg altid havde med på farten. Det bedste var jo netop, de skulle ikke vaskes, bare tørre når du havde lækket, og så tog jeg lige og nullerede dem i hænderne silken var blød og rar igen mod huden til brug. Det var simpelthen det bedste. Og jeg syntes satme jeg brugte mange penge på ammeindlæg, men ikke længere da jeg skiftede

Kunne du så nøjes med dem eller havde du et engangs indlæg udenpå også?

Anmeld

4. september 2012

Mussen2

Pigion er super gode. Jeg brugte dem under uld til at begynde med hvor mælken løbe i tide og utide. D synes jeg ikke ulden kunne klare mængdenog nå at tørre igen.

Senere kun uld.

Uld brugte jeg for at afhjælpe brystbetændelse som er noget af det værste i verden

Og nu bruger jeg ingenting

Anmeld

4. september 2012

Miss BananaHammock

Thereseh skriver:

Jeg brugte uld kombineret med engangs, hele sidste efterår og vinter, men mest for at holde brysterne varme. 

Pigeon er rigtig gode, men ret dyre syns jeg. Oftest købte jeg dem fra Super Brugsen - änglamark. De er svanemærkede, og jeg har aldrig lækket med dem på. xd
Libero laver også nogle der er ok, og af og til er de på tilbud i Brugsen eller Føtex.  

Havde du uld inderst?

Jeg elsker anglemarks produkter!

Anmeld

4. september 2012

Miss BananaHammock

RiUL skriver:

Jeg brugte KUN uldindlæg, ammer dog stadig, men drypper ikke mere

Men jeg prøvede engangs i starten, og synes de er vildt ubehagelige, og mælken bliver helt stift på papiret, så kunne bruge 10-15 på en dag. 

Og synes bare uld var så dejligt, især hvis man var lidt øm på vorterne, og så lige gav dem noget fed creme, og det sugede uldene, og så var der jo også til næste gang Hehe

Jeg hælder også meget til uld - de lyder dejlige for de ømme brystvorter!

Anmeld

4. september 2012

Miss BananaHammock

Mussen2 skriver:

Pigion er super gode. Jeg brugte dem under uld til at begynde med hvor mælken løbe i tide og utide. D synes jeg ikke ulden kunne klare mængdenog nå at tørre igen.

Senere kun uld.

Uld brugte jeg for at afhjælpe brystbetændelse som er noget af det værste i verden

Og nu bruger jeg ingenting

oki

Anmeld

4. september 2012

Tullepigen90

Jeg synes ikke godt om ammeindlæggene fra Pigeon.. Derimod har jeg været rigtig glade for ammeindlæggene som Natusan og Libero laver, men ammeindlæggene fra Matas synes jeg nu også var okay 

Jeg har ikke prøvet ammeindlæg lavet af uld, så det kan jeg ikke udtale mig om.

Anmeld

4. september 2012

RiUL

Miss BananaHammock skriver:

Jeg hælder også meget til uld - de lyder dejlige for de ømme brystvorter!

Ja Men det kan godt være du skal bruge engang sammen med i starten, for man kan godt dryppe lidt igennem. Og jeg aner ikke hvordan man kombinere dem, ville nok bruge uld inderst og så engangs yderst

Og jeg synes de uldindlæg fra Joha er supergode Prøvede også dem fra apoteket, synes bare ikke at de var så "åndbare" som de andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.