Blevet tilbudt rejse til USA, men åh.. hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

DitteFisk

tinasmor skriver:

Jeg ville gøre det. Men jeg tror istedet , at jeg ville få mormor hjem og bo hos jer hele ugen hvis det er muligt.

Jeg ville sige ja, fordi dit barn er så stort. Jeg ville sige det var anderledes hvis barnet var 1 år. Men når barnet er 4 år, så tænker jeg, at det sagtens kan være sammen med mormor og morfar i en uges tid og hygge sig. Der er jo massere af mennesker hvor barnet i løbet af sommerferien holder en uges ferie med mormor eller farmor.

Jeg ville sige ja, fordi jeg (dog inden jeg fik børn) fik noglelunde samme tilbud hvor vi sagde nej, og jeg har fortrudt det lige siden, fordi vi ikke får den mulighed igen før om 100 år når ungerne er store også pga penge. Så fordi jeg ved hvor meget jeg har ærgret mig, så ville jeg sige ja.

Tak for dit input også åh kan godt forestille mig at jeg også vil ærge mig, hvis vi ikke tager med...

Det er desværre ikke en mulighed at mormor "flytter ind" i ugen, da hun er dagplejemor i eget hjem i en anden by hihi. 

Men mon ikke vi finder gode løsninger.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Lusi

Gigl skriver:

Det har du helt ret i, forældre PASSER ikke deres børn (det har jeg forsøgt at forklare ham faren og han er glad for sin søn, han kan bare ikke altid magte det.. af en eller anden grund.. så..)

Men vi skal helt klart afsted hvis alting flasker sig

Typisk mænd min sagde det også, men har fået vænnet ham af med det! Han vil dog så gerne ha dem, hvis jeg skal noget, men okay sker jo så heller aldrig

Håber i kommer afsted

Anmeld

4. september 2012

Nessie

Selvfølgelig skal I da afsted

Og husk at der er meget billigere derovre, og går I f.eks i Wal.Mart kan i købe ganske udemærket børnetøj til næsten ingen penge

god ferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.