Blevet tilbudt rejse til USA, men åh.. hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

H+S Skjolgborg.

Helt klar ja afsted med dig.

Din søn har godt af at savne dig og hvis ikke far har ham hele ugen kan din forældre vel så ikke og er det farens weekend så får han da sin søn som han plejer derom fredag.Det finder i jo nok udaf.

Lommepenge i bestemme jo selv hvor meget i skal brug f.eks kun man have et beløb med i kontanter og lade høvekorte bleve hjemme så kan i kun bruge de penge i har med.

Jeg har sagt ja som du selv skriver så får i nok tille tilbudet igen.

Mvh Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Har stemt stort ja! Syntes din dreng er så stor at han da sagtens ka blive passet nogle dage af hans bedsteforældre, inden han feks ska hjem til sin far. Her ska mIn kærste også en uge til USA i slutning af sep, og jeg regner da med at thea, ska ned og overnatte 2-3 dage hos mormor i løbet af ugen.Er sikker på at din søn vil elske den extra opmærksomhed, som man kun ka få fra sine bedsteforældre!! Vh stine

Anmeld

4. september 2012

come2

Gigl skriver:

Vi står i den mega fede og ubelejlige situation, at svigerfar har inviteret kæresten og jeg til Florida i efterårsferien! 

Jeg har aldrig, aldrig rejst så langt og har virkelig stor lyst til at takke ja og få én på opleveren! 

Det ubelejlige ved situationen er flere faktorer: 

1. Min dreng på 4 kan ikke tage med. Så er jeg afhængig af at hans far har lyst til at have ham hele ugen (og han er normalt hver-anden-weekend-far-og-ikke-mere!) - måske kan mine forældre have ham et par dage. 

2. Jeg er gravid. Ikke at det hindre, for jeg er kun i 12. uge endnu, men alle vores sparepenge skal jo gå til kommende baby.

3. Vi er begge på studie og har reelt ikke efterårsferie. Vi kan måske mase en hel uges fri ind, med benådning fra vores studiegrupper.

4. Vores kat. Den er self ikke det største problem, da vi nok skal finde pasning.. men vi har ikke været væk fra den i en uge før.

5. Økonomi igen.. skal vi prioritere dette?? Vi får sansynligvis ikke tilbudet igen, da han gerne til tage os med (betale fly og ophold og oplevelser) nu hvor vi ikke har lillen endnu og jeg ikke er alt for langt henne. Men så er der jo lommepenge. I forvejen er vi studerende, og alle vores sparepenge går jo til kommende bebs. 

Men igen... almost once in a lifetime for mig måske har vi tid og råd igen når vi er 40.. så skal vi prioritere det nu, eller?

Åh.. Hvad ville i gøre?

Jeg havde sku sagt ja

Din søn skal nok hygge sig hjemme. Og man behøver jo ik bruge maaaange penge.

Anmeld

4. september 2012

DitteFisk

TeamRocket skriver:

Er din dreng vant til at undvære dig? For ellers synes jeg altså det er lidt synd for ham, ikke nok med at han skal passes en hel uge, to forskellige steder- men hvis han så slet ikke er vant til det. Jeg ville ikke kunne rejse uden mine unger.

Han er en dreng på 4, meget snart 5, det er ikke et barn på 2 år  

I maj var kæresten og jeg på alene-rejse til tenerife en uge, og der var han hos sin far. Det var så meningen at det skulle have været vores første og sidste alene-ferie, for jeg vil også meget gerne have mine børn med på rejser i mit liv, men nu har denne chance jo budt sig

Anmeld

4. september 2012

DitteFisk

StineW79 skriver:

Har stemt stort ja! Syntes din dreng er så stor at han da sagtens ka blive passet nogle dage af hans bedsteforældre, inden han feks ska hjem til sin far. Her ska mIn kærste også en uge til USA i slutning af sep, og jeg regner da med at thea, ska ned og overnatte 2-3 dage hos mormor i løbet af ugen.Er sikker på at din søn vil elske den extra opmærksomhed, som man kun ka få fra sine bedsteforældre!! Vh stine

Pasningen bekymre mig heller ikke, når det gælder bedsteforældre. Han ville elske sådan nogle dage og han er stor nok til at forstå, at jeg kommer igen. Håber blot hans far har tid, det kan nemlig godt knibe, da mine forældre ikke kan have ham hele ugen jo. 

Anmeld

4. september 2012

DitteFisk

H+S Skjolgborg. skriver:

Helt klar ja afsted med dig.

Din søn har godt af at savne dig og hvis ikke far har ham hele ugen kan din forældre vel så ikke og er det farens weekend så får han da sin søn som han plejer derom fredag.Det finder i jo nok udaf.

Lommepenge i bestemme jo selv hvor meget i skal brug f.eks kun man have et beløb med i kontanter og lade høvekorte bleve hjemme så kan i kun bruge de penge i har med.

Jeg har sagt ja som du selv skriver så får i nok tille tilbudet igen.

Mvh Henriette

Ja, det er bare så fristende , og jeg kunne jo blive ved med at finde barrierer for mig selv. Måske jeg skulle se det som en mulighed i stedet for en forhindring hæh. Ej, jeg synes det er et stort tilbud af ham, og vi VIL jo virkelig gerne takke ja. 

Anmeld

4. september 2012

Benjamins'mor

Kan sagtens forstå dit dilemma.

Men jeg tror faktisk jeg havde sagt ja, du får bla muligheden for at finde neutralt baby tøj derovre, tøj måske ikke så mange i Danmark har.

Anmeld

4. september 2012

Studerendemor

Hvor ofte får man lige sådan et tilbud..? 

Jeg har boet i Florida, og savner det ofte. Dejligt klima, og fantastisk søde mennesker. Ville helt klart tage afsted og nyde det.

Anmeld

4. september 2012

LMX

KÆMPE JA!

Det bliver da en megafed oplevelse. Det skal I da.. 100%..

Jeg kan altså få lidt knopper over forældre der tror jorden går under for deres børn hvis de skal undvære os i en rum tid.. Det er jo ikke et spædbarn vi snakker om her. Og han skal være hos sin FAR som han kender særdeles godt. (Og evt bedsteforældre). Jeg kan slet ikke se problemet..

Mht penge synes jeg helt sikkert I skal tage jer råd.. Man kan spare mange steder ift at købe ting til baby.

GOD TUR

Anmeld

4. september 2012

FruK

JA JA JA - det skal du da!

Mht. din søn, så er han vant til at indvære dig en weekend ikke? Så går en uge altså hurtigt.

Da min søn (delebarn) var 4 år holdt han ferie med sin far 2-3 uger. Det har han (de) ikke taget skade af - tvært i mod.

Skulle det blive en kombination af nogle dage hos far og nogle dages ferie hos bedsteforældre, så bliver han da ikke "kastebold" af det. Det kan også være ren hygge og ferie for ham - det ved du bedst!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.