Gigl skriver:
Vi står i den mega fede og ubelejlige situation, at svigerfar har inviteret kæresten og jeg til Florida i efterårsferien!
Jeg har aldrig, aldrig rejst så langt og har virkelig stor lyst til at takke ja og få én på opleveren!
Det ubelejlige ved situationen er flere faktorer:
1. Min dreng på 4 kan ikke tage med. Så er jeg afhængig af at hans far har lyst til at have ham hele ugen (og han er normalt hver-anden-weekend-far-og-ikke-mere!) - måske kan mine forældre have ham et par dage.
2. Jeg er gravid. Ikke at det hindre, for jeg er kun i 12. uge endnu, men alle vores sparepenge skal jo gå til kommende baby.
3. Vi er begge på studie og har reelt ikke efterårsferie. Vi kan måske mase en hel uges fri ind, med benådning fra vores studiegrupper.
4. Vores kat. Den er self ikke det største problem, da vi nok skal finde pasning.. men vi har ikke været væk fra den i en uge før.
5. Økonomi igen.. skal vi prioritere dette?? Vi får sansynligvis ikke tilbudet igen, da han gerne til tage os med (betale fly og ophold og oplevelser) nu hvor vi ikke har lillen endnu og jeg ikke er alt for langt henne. Men så er der jo lommepenge. I forvejen er vi studerende, og alle vores sparepenge går jo til kommende bebs.
Men igen... almost once in a lifetime for mig
måske har vi tid og råd igen når vi er 40.. så skal vi prioritere det nu, eller?
Åh.. Hvad ville i gøre?
Din søn skal nok hygge sig hjemme. Og man behøver jo ik bruge maaaange penge.