Havde du tilgivet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2012

Frk. Himmelblå

Jeg tænker, at hans overblik er ikke-eksisterende. At risikere et job for et par kasser bajere. Virkelig umodentog uansvarligt - og det ville nok være med det in mente, at jeg - som dig - også ville være nødt til at gå lidt i tænkeboks. - Gider jeg virkelig bruge min tid med en, som opfører sig så torskedumt og gambler med noget så vigtigt som tillid og indtægt...

Det er selvfølgelig forkert at stjæle, men det er altså hans manglende evne til at overskue/styre egne handlinger, der ville bekymre mig mest.

Men det er selvfølgelig svært at vurdere noget som helst, når man hverken kender ham eller de nærmere omstændigheder...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
MorDk skriver:

Altså jeg havde IKKE smidt min mand ud hvis han havde stjålet. Jeg sys det er MEGET forkert! Men ligefrem at gøre forholdet forbi? Det havde jeg ikke gjort! Det ved jeg! Men havde snakket med ham om det... og han er og ville ikke være i tvivl om min mening/holdning til det!

Enig!  

Anmeld

3. september 2012

Muhmi

Well.. Hvis du ikke synes du kan tilgive de dumme ting han laver, så synes jeg da helt klart du skal tage en beslutning som du kan stå ved... For at være i et forhold, hvor det hele næsten bygger på utryghed og mistanker, det er ikke sundt for nogle af jer, inkl. jeres barn...

Håber helt klart at i kan komme videre sammen og få snakket det hele godt igennem så der kan være tryghed og glæde, men hvis det er umuligt, så håber jeg det bedste for dig og dit barn og det er ikke et miljø hvor moren er ked og sur hele tiden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.