Havde du tilgivet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2012

Anonym

Anonym skriver:

Det er 2 kasser øl, det drejer sig om! Han har bare lavet så meget lort, og ´jeg syntes ikke rigtig jeg kan stole på ham.. Og det her var så bare dråben! Føler at hele min tillid røg til ham der.

Havde det nu bare været de 2 latterlige kasser øl , så ja så have jeg tilgivet ham ..

Men du skriver der er meget andet lort han os har lavede , og da jeg selvfølgelig ikk ved hvad det er for noget , så tror jeg slet ikk jeg vil sige for eller i mod om at tilgive ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Det havde jeg ikke smidt min kæreste ud for.

Det er forkert af ham, men mit forhold er mere værd en 2 kasser øl

Det ved jeg ikke om mit er mere.. Fordi jeg føler ikke jeg kan stole på ham, han har tit løget over for mig og spillet nogle penge væk o.s.v..

Anmeld

3. september 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Havde det nu bare været de 2 latterlige kasser øl , så ja så have jeg tilgivet ham ..

Men du skriver der er meget andet lort han os har lavede , og da jeg selvfølgelig ikk ved hvad det er for noget , så tror jeg slet ikk jeg vil sige for eller i mod om at tilgive ..

Nej, det rigtig det kan du heller ikke.. Det hvis kun mig selv der kan!

Men han er ludoman, ikke i slem grad med lidt.. Så han har tabt nogle penge, og flere gange lovet mig at være ærlig, men alligevel holdt noget hemmeligt og så kommer han og tilstår det ugen efter eller sådan noget..

han sagde han havde stjålet før, og bare ikke var blevet opdaget.

Anmeld

3. september 2012

Anonym

Anonym skriver:

Men han er ludoman, ikke i slem grad med lidt.. Så han har tabt nogle penge, og flere gange lovet mig at være ærlig, men alligevel holdt noget hemmeligt og så kommer han og tilstår det ugen efter eller sådan noget..

Puha , den er død svær ..

jeg kender selv en som er sammen med en ludoman , og det har altså kostede dem dyrt , faktisk hele 70,000 kr .. ALT for mange penge i mine øjne ..
Og jeg må indrømme i sådan tilfælde hvor han ikk forstår noget , ikk vil have hjælp til det . så var han altså røget ud , lige meget hvor meget jeg elsker ham . det fungere altså ikk at lyve for sin partner ..

og nu stjæler din kæreste os , hmm hvad bliver det næste ikk ?? ja undskyld men ejg havde givet ham et ultimatum , enten søger han hjælp eller os er det ud ..

Anmeld

3. september 2012

baby012

Puha den er altså svær jeg havde nok sat mig ned og snakket med ham om hvorfor og sådan noget.. Har du stadig lidt tillid til ham ? Hvis ikke, så er der ikke så meget at gøre, men hvis der bare er lidt, så kan det mæske hjælpe med en par terapout ? Men øv hvor er det en træks situation håber det bedste for jer

Anmeld

3. september 2012

TeamRocket

Jeg havde ikke tilgivet ham. at gøre sig til tyv for to kasser øl. Fandme nej om jeg vil have sådan en tumpe som forbillede for mine børn. Jeg ville overveje at genoptage forholdet hvis han selv tog initiativ til at komme videre, få hjælp og styr på livet. Men jeg ville først gøre det når jeg så beviser indtil der må han sg ligge som han har redt.

Anmeld

3. september 2012

Louisiana

Han lyder som min eks Mikkel  

Hvis han generelt lyver overfor dig, skjuler ting for dig og svigter dig igen og igen, så ville jeg forlange at han søgte hjælp. Hvis han nægter det, så ville jeg slutte forholdet. Det lyder måske hårdt, men hvis en kæreste kan blive ved og ved og ved med, at lyve og svigte - så gør han jo ikke noget for, at forbedre sig. Man skal ikke finde sig i alt. Der må være en grænse for hvad man vil finde sig i. Det er også respektløst af din kæreste, at svigte dig igen og igen, og gøre dig ked igen og igen - når han ved at det er dét han gør, men vælger at gøre det alligevel. Kort og godt, så er det respektløst, og tyder på, at han er meget egoistisk.

Han lyder ikke så gammel, når han vil satse sit job for to kasser øl?

Anmeld

3. september 2012

pemiro

Anonym skriver:

Har du overvejet at gi ham et ultimatum?
Bevar forholdet og han går i behandling og ønsker han ikke det, så er forholdet slut...
Ludomani kan jo "helbredes" og de er sikkert også noget "sygdom" der spiller ind med at stjæle...

Anmeld

3. september 2012

Anonym trådstarter

Louisiana skriver:

Han lyder som min eks Mikkel  

Hvis han generelt lyver overfor dig, skjuler ting for dig og svigter dig igen og igen, så ville jeg forlange at han søgte hjælp. Hvis han nægter det, så ville jeg slutte forholdet. Det lyder måske hårdt, men hvis en kæreste kan blive ved og ved og ved med, at lyve og svigte - så gør han jo ikke noget for, at forbedre sig. Man skal ikke finde sig i alt. Der må være en grænse for hvad man vil finde sig i. Det er også respektløst af din kæreste, at svigte dig igen og igen, og gøre dig ked igen og igen - når han ved at det er dét han gør, men vælger at gøre det alligevel. Kort og godt, så er det respektløst, og tyder på, at han er meget egoistisk.

Han lyder ikke så gammel, når han vil satse sit job for to kasser øl?

Han er 24, men indeni er han som et barn.. Og jeg føler mig som mor til to.  Men frygter også at gå fra ham! frygter det meget!

Anmeld

3. september 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Har du overvejet at gi ham et ultimatum?
Bevar forholdet og han går i behandling og ønsker han ikke det, så er forholdet slut...
Ludomani kan jo "helbredes" og de er sikkert også noget "sygdom" der spiller ind med at stjæle...

Ja, det har jeg overvejet! Spørgsmålet er bare om jeg har fundet mig i for meget nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.