Havde du tilgivet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.234 visninger
32 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. september 2012

Anonym trådstarter

Hej piger, jeg er ved ikke lige hvad jeg skal stille op!

Min kæreste kommer hjem idag, omkring klokken 9 og fortælle mig, han ikke har noget job mere.. Fordi han har stjålet!

I mine øjne er det SÅ forkert! Det gør man bare ikke! Og jeg kan slet ikke forstå hvorfor han har gjort det, da vi ikke mangler noget som helst! Jeg blev så ked af det, og sagde at meget kunne jeg accepterer men det her, det vidste jeg ikke om jeg kunne tilgive.

Jeg har sendt ham ned til hans kammarat og nu skal jeg så i tænke boks! Skal han have en chance mere, eller er det totalt NO GO!

Det meste i mig siger, at det kan jeg bare ikke tilgive!

Havde du tilgivet det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

Anonym

Hmm , den er svær .. det første jeg tænker er , hvad har han stjålet ??

Anmeld

3. september 2012

MorDk

Altså jeg havde IKKE smidt min mand ud hvis han havde stjålet. Jeg sys det er MEGET forkert! Men ligefrem at gøre forholdet forbi? Det havde jeg ikke gjort! Det ved jeg! Men havde snakket med ham om det... og han er og ville ikke være i tvivl om min mening/holdning til det!

Anmeld

3. september 2012

Kris89

vil sige det afhænger meget af situationen og hvad der er stjålet...

meget svært at sige uden mere baggrundsviden...

for mig er det ikke ligemeget om det er en kuglepen vi snakker om eller ´penge..

Anmeld

3. september 2012

Benjamins'mor

Det er absolut ikke iorden at stjæle!

Men jeg havde nok ikke gjort forholdet forbi, altså det kom self an på hvad han havde stjålet, men hvis det er småting så ville jeg ikke. Men ville så også fortælle ham min mening om det

Anmeld

3. september 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hmm , den er svær .. det første jeg tænker er , hvad har han stjålet ??

Det er 2 kasser øl, det drejer sig om! Han har bare lavet så meget lort, og ´jeg syntes ikke rigtig jeg kan stole på ham.. Og det her var så bare dråben! Føler at hele min tillid røg til ham der.

Anmeld

3. september 2012

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Det er absolut ikke iorden at stjæle!

Men jeg havde nok ikke gjort forholdet forbi, altså det kom self an på hvad han havde stjålet, men hvis det er småting så ville jeg ikke. Men ville så også fortælle ham min mening om det

Han kender også min mening. Men han har også lavet meget andet lort, hvor det her så bare var dråben for mig! Det andet han har lavet er ikke kriminelt.

Anmeld

3. september 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Hej piger, jeg er ved ikke lige hvad jeg skal stille op!

Min kæreste kommer hjem idag, omkring klokken 9 og fortælle mig, han ikke har noget job mere.. Fordi han har stjålet!

I mine øjne er det SÅ forkert! Det gør man bare ikke! Og jeg kan slet ikke forstå hvorfor han har gjort det, da vi ikke mangler noget som helst! Jeg blev så ked af det, og sagde at meget kunne jeg accepterer men det her, det vidste jeg ikke om jeg kunne tilgive.

Jeg har sendt ham ned til hans kammarat og nu skal jeg så i tænke boks! Skal han have en chance mere, eller er det totalt NO GO!

Det meste i mig siger, at det kan jeg bare ikke tilgive!

Havde du tilgivet det??

Hvis det "KUN/BARE" var det , så havde jeg ikke gjort forholdet forbi ..

Selvf. er det forkert , men jeg ville tilgive det .. Han har jo ikke gjort dig noget ..

Anmeld

3. september 2012

come2

Det havde jeg ikke smidt min kæreste ud for.

Det er forkert af ham, men mit forhold er mere værd en 2 kasser øl

Anmeld

3. september 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Hvis det "KUN/BARE" var det , så havde jeg ikke gjort forholdet forbi ..

Selvf. er det forkert , men jeg ville tilgive det .. Han har jo ikke gjort dig noget ..

I har måske ret, men så det nok fordi det bare var det her, der fik min bæger til at flyde over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.