hvad ville i gøre hvis i var mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2012

5timesacharm..right?

Anonym skriver:

jeg er ano da jeg har familie på siden og de behøver ikke glukke alt hvad jeg ´laver(:

jeg står lidt i et dilemma,

jeg har den her "nabo" eller næsten nabo som jeg har kendt i nogle måneder omkring 7 måneder.

vi har det så skønt sammen og min søn ELSKER ham virkelig, han er der altid når man har brug for ham, og han får mig til at føle mig rigtig glad, og så behandler han bare mig og min søn så fantastisk godt,

han spurgte for leden om vi ikke skulle være sammen, som kærester.

men min mor kan af en eller anden grund ikke lide ham fordi hun tror han gør dit og dat, for det har hun forstillet sig,

jeg har et ok godt forhold til min mor, hun er lidt en særling men stadig fantastisk,

nu står jeg her og har enlig lyst til at være sammen med min nabo.  vi har været hvad man nok kalder "skjulte" kærester i alle 7 måneder, og vi ses snart hver aften, men har det lidt svært med at min mor ikke kan lide ham.

havde i respekteret mor og bare været venner med ham, eller bare være sammen med ham.

jeg må ærligt indrømme at jeg har lyst til at være mere end venner, men har det svært med hvis min mor vil hade ham og mig for det

Hvis han gør dig lykkelig, burde din mor have respekt for dig og forsøge
Hun burde jo være glad på dine vegne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

betina23

Har os prøvet det bare Med min far og læg hende på is luk hende lidt ude hvis hun er tarvelig mod ham og dig.. sys du skal følge efter og gøre det du brænder mest for og i mine øre lyder d til a være naboen

Anmeld

1. september 2012

Miss-86

Anonym skriver:

jeg er ano da jeg har familie på siden og de behøver ikke glukke alt hvad jeg ´laver(:

jeg har den her "nabo" eller næsten nabo som jeg har kendt i nogle måneder omkring 7 måneder.

vi har det så skønt sammen og min søn ELSKER ham virkelig, han er der altid når man har brug for ham, og han får mig til at føle mig rigtig glad, og så behandler han bare mig og min søn så fantastisk godt,

men min mor kan af en eller anden grund ikke lide ham fordi hun tror han gør dit og dat, for det har hun forstillet sig,

jeg har et ok godt forhold til min mor, hun er lidt en særling men stadig fantastisk,

nu står jeg her og har enlig lyst til at være sammen med min nabo.  vi har været hvad man nok kalder "skjulte" kærester i alle 7 måneder, og vi ses snart hver aften, men har det lidt svært med at min mor ikke kan lide ham.

havde i respekteret mor og bare været venner med ham, eller bare være sammen med ham.

jeg må ærligt indrømme at jeg har lyst til at være mere end venner, men har det svært med hvis min mor vil hade ham og mig for det

Jeg synes det er fuldt ud din beslutning og  du skal følge dit hjerte.

måske din mor også ændrer mening, når hun lærer ham at kende  og når hun kan se hvor glade i er for ham og omvendt. 

Anmeld

1. september 2012

baby012

det skal din mor da ikke blande sig i  

go for it 

Anmeld

1. september 2012

Ciss

Det er heldigvis ikke forældrerne, som skal vælge kæreste til sine børn.

Pyh, jeg har godt nok en anden smag på det punkt, end min mor.

Heldigvis har mine forældrer aldrig prøvet at blande sig mit eller mine søstres valg på det punkt - men det kommer da ud mellem sidebenene en gang i mellem, at de ikke er specielt glade for deres svigersønner.

Det må de heldigvis fuldstændig selv om, for det er ikke deres valg.

Det morsomme i den sag er jo, at deres egne forældrer heller ikke var vilde med ungernes partnervalg. - Det er måske ikke altid så let at se sin lille skat kaste sig i armene på et menneske, man ikke selv kan døje - men sådan er det, og forældrerne må nøje sig med at være tilskuere.

Er spændt på, hvordan jeg selv reagerer, den dag Lillepigen kommer hjem med kæreste....

Anmeld

1. september 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Du skal da aldrig bøje dig for din mor eller andre, hun skal bare respekterer dine valg. Du vælger da heller ikke mand for hende ? 

Så jeg synes du skal følge dit  

Anmeld

1. september 2012

chael

Selvfølgelig skal min mor da ikke kontrollere mit liv.

Du bestemmer. Kan du lide fyren, så spring ud

Lykke til fremover

Anmeld

2. september 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Det skulle min mor da slet ikke blande sige i

Der imod ville jeg FORVENTE af min mor at hun accepterede min kæreste

Så synes da bestemt at du skal være glad for din kæreste og at din søn er så glad for ham

Anmeld

2. september 2012

FogL

Jeg var flippet skråt hvis min mor prøvede at bestemme hvem jeg var sammen med og ikke var sammen med! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.