hvad ville i gøre hvis i var mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Det er DIG og IKKE din mor der skal være kæreste med ham. Din mor kan være ligeglad, det er dit liv og din beslutning

Jeg selv fik barn med en, mine venner ikke kunne lide, men jeg var ligeglad, det var mig der skulle komme sammen med ham, ikke dem

du har helt ret, det bare om at tage mig sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

du har helt ret, det bare om at tage mig sammen

Ja! Og jeg synes bestemt du skal gøre det, hvis det er det du vil!

Anmeld

31. august 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Ja! Og jeg synes bestemt du skal gøre det, hvis det er det du vil!

skal lige se om jeg ikke lige kan få en snak med ham imorgen(;

Anmeld

31. august 2012

Faith

Altså eftersom du har et barn, går jeg ud fra at du er voksen. Og så skal din mor vel ikke bestemme over dit liv skal hun?

Anmeld

31. august 2012

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Altså eftersom du har et barn, går jeg ud fra at du er voksen. Og så skal din mor vel ikke bestemme over dit liv skal hun?

self skal hun ikke det,

Anmeld

31. august 2012

Frk.S

Hvis du har lyst til at være sammen med ham, så synes jeg da klart du skal GO FOR IT!!

Selvfølgelig skal hun ikke bestemme hvem du skal være sammen med. Umiddelbart lyder det ikke som om det ville være bedre hvis du fandt en anden...?

Måske du skal tage en snak med hende, og bede hende om at opføre sig som et voksent menneske og give ham en chance... måske hun kom til at holde af ham. 

Og så må du jo lige advare ham om hvordan hun er. Hvis hun skaber sig for meget så måske lægge hende på is lidt.

Held og lykke med det. 

Anmeld

31. august 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Hvis du har lyst til at være sammen med ham, så synes jeg da klart du skal GO FOR IT!!

Selvfølgelig skal hun ikke bestemme hvem du skal være sammen med. Umiddelbart lyder det ikke som om det ville være bedre hvis du fandt en anden...?

Måske du skal tage en snak med hende, og bede hende om at opføre sig som et voksent menneske og give ham en chance... måske hun kom til at holde af ham. 

Og så må du jo lige advare ham om hvordan hun er. Hvis hun skaber sig for meget så måske lægge hende på is lidt.

Held og lykke med det. 

skal snakke med min "nabo" imorgen så må vi se hvad vi finder ud af,

men nu må vi se hvad min måtter siger når hun engang får det at vide hvis det bliver til noget,

Anmeld

31. august 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

jeg er ano da jeg har familie på siden og de behøver ikke glukke alt hvad jeg ´laver(:

jeg står lidt i et dilemma,

jeg har den her "nabo" eller næsten nabo som jeg har kendt i nogle måneder omkring 7 måneder.

vi har det så skønt sammen og min søn ELSKER ham virkelig, han er der altid når man har brug for ham, og han får mig til at føle mig rigtig glad, og så behandler han bare mig og min søn så fantastisk godt,

han spurgte for leden om vi ikke skulle være sammen, som kærester.

men min mor kan af en eller anden grund ikke lide ham fordi hun tror han gør dit og dat, for det har hun forstillet sig,

jeg har et ok godt forhold til min mor, hun er lidt en særling men stadig fantastisk,

nu står jeg her og har enlig lyst til at være sammen med min nabo.  vi har været hvad man nok kalder "skjulte" kærester i alle 7 måneder, og vi ses snart hver aften, men har det lidt svært med at min mor ikke kan lide ham.

havde i respekteret mor og bare været venner med ham, eller bare være sammen med ham.

jeg må ærligt indrømme at jeg har lyst til at være mere end venner, men har det svært med hvis min mor vil hade ham og mig for det

Jeg ville nok være temmelig ligeglad med min mors holdning i denne situation... For hvad hvis hun finder ud af han er god nok, så giv det bare en chance... Hun skal vel ikke bestemme hvem du skal være sammen med?? 

Anmeld

31. august 2012

FrkZier

Anonym skriver:

jeg er ano da jeg har familie på siden og de behøver ikke glukke alt hvad jeg ´laver(:

jeg har den her "nabo" eller næsten nabo som jeg har kendt i nogle måneder omkring 7 måneder.

vi har det så skønt sammen og min søn ELSKER ham virkelig, han er der altid når man har brug for ham, og han får mig til at føle mig rigtig glad, og så behandler han bare mig og min søn så fantastisk godt,

men min mor kan af en eller anden grund ikke lide ham fordi hun tror han gør dit og dat, for det har hun forstillet sig,

jeg har et ok godt forhold til min mor, hun er lidt en særling men stadig fantastisk,

nu står jeg her og har enlig lyst til at være sammen med min nabo.  vi har været hvad man nok kalder "skjulte" kærester i alle 7 måneder, og vi ses snart hver aften, men har det lidt svært med at min mor ikke kan lide ham.

havde i respekteret mor og bare været venner med ham, eller bare være sammen med ham.

jeg må ærligt indrømme at jeg har lyst til at være mere end venner, men har det svært med hvis min mor vil hade ham og mig for det

ja jeg havde grov sagt skidt hul i min mors mening!

- min far er kan på ingen måde lide min kæreste.. men det hans problem, fordi det kan JEG!

Anmeld

1. september 2012

Stivdie

Anonym skriver:

Ljeg er ano da jeg har familie på siden og de behøver ikke glukke alt hvad jeg ´laver(:

Jeg vælger altså at se det fra den positive side!

Du har fundet en rigtig sød fyr, som er vild med både dig og din søn, og omvendt!
Hans venner har allerede accepteret dig som 'kranen' inden I selv er nået dertil!
Han bor dejligt tæt på, så det er aldrig et problem at ses!
Han er allerede nu advaret lidt om en frygtelig svigermor i kølvandet, og har givet tilsagn om at det tager han med, hvis bare han får dig!

Jeg synes virkelig det lyder som om du har skudt papegøjen!
:-) Jeg siger GO for kærligheden <3 -og mon ikke din mor indretter sig på et tidspunkt? Ellers ender det jo bare med at I ikke gider hende og hun så kommer til at se sit barnebarn lidt mindre... Det er der ingen bedstemødre, der har lyst til!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.