hvad ville i gøre hvis i var mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2012

Dinna88

Anonym skriver:

tro mig har prøvet(:

men har forklaret min "nabo" at hun er frygtelig og ja det må han tage med,   men regner med at skulle snakke med ham imorgen så må vi se hvad vi finder ud af(:

Okay. men held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Se lige på situationen udefra: Du er voksen - du er MOR! Skal din mor virkelig styre dit liv?

Du og din mor er to voksne mennesker, der har en forskellig opfattelse af "sagen" - altså ham. Du kan lytte til din mor, men hun har vel ikke tænkt sig, at hun kan gøre andet end at udtrykke sin holdning - tror du ikke, det er dig, der sætter dig selv i "barnerollen" ved blot at overveje at lade hendes mening afgøre sagen? Eller tror du, hun reelt mener, at hun skal bestemme? I så fald er det på høje tid, du selv tager lederrollen i dit liv.

jeg lader hende nok bestemme, men hun kan og er virkelig den der onde svigermor man høre om som er ude på at ødelægge alt, hader det og hun kan ikke tales til fornuft,

men du har nok ret skal lære at bryde tingene og tage styringen selv,

Anmeld

31. august 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Okay. men held og lykke

tak(:

Anmeld

31. august 2012

Isabella_mor

Dinna88 skriver:

Der er ingen der skal bestemme hvem jeg er sammen med Så jeg havde, kort sagt, bare bedt hende om at leve med det - uden at brokke sig til mig. 

melder mig ind i din klub... sådan har jeg det nemlig også...

Anmeld

31. august 2012

Dinna88

Isabella_mor skriver:

melder mig ind i din klub... sådan har jeg det nemlig også...

Anmeld

31. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

jeg lader hende nok bestemme, men hun kan og er virkelig den der onde svigermor man høre om som er ude på at ødelægge alt, hader det og hun kan ikke tales til fornuft,

men du har nok ret skal lære at bryde tingene og tage styringen selv,

Tingene ændrer sig jo ikke, når du ikke gør noget - din mor synes uden tvivl, at alt er, som det skal være. Hvis hun vil være svigermor fra helvede, så må du sørge for, hun ikke får mulighed for at være det - i yderste konsekvens ved ikke at være sammen med hende, før hun forstår budskabet.

Lader du hende også bestemme over din måde at være mor på? Og er du afhængig af hende ud over det følelsesmæssige - altså, det kan fx være svært at kræve at blive behandlet som en voksen, hvis man samtidig forventer/har brug for sin mors hjælp i sit liv.

Anmeld

31. august 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Tingene ændrer sig jo ikke, når du ikke gør noget - din mor synes uden tvivl, at alt er, som det skal være. Hvis hun vil være svigermor fra helvede, så må du sørge for, hun ikke får mulighed for at være det - i yderste konsekvens ved ikke at være sammen med hende, før hun forstår budskabet.

Lader du hende også bestemme over din måde at være mor på? Og er du afhængig af hende ud over det følelsesmæssige - altså, det kan fx være svært at kræve at blive behandlet som en voksen, hvis man samtidig forventer/har brug for sin mors hjælp i sit liv.

nej lader hende ikke bestemme min morrolle,

men ka sige dig hun er god til at komme med stikpiller især hvis jeg ikke lige har ryddet gårsdagens bukser op,  begyndte så at give hende sådanne stikpiller hun flipper bare skråt, men så må hun se hvordan det er,

men ja du har helt ret

Anmeld

31. august 2012

Bellas Mor

Anonym skriver:

tror jeg vakler fordi min mor er og bliver en frygtelig svigermor, hun hader når jeg har en kæreste og kan virkelig skræmme dem væk hun er virkelig ikke særlig sød, og ligemeget hvor mange gange man bliver sure på hende eller forklare hende at hun må tage den med ro, flipper hun som en ko på en blå mark

Nu kender jeg ikke din mor - men ud fra det du skriver, så lyder din mor ret egoistisk! Hvis hun vil se dig lykkelig, så burde du gøre det der gør dig glad og være sammen med ham som du og din søn holder af..

Hun lyder ikke så fantastisk i mine ører.. SORRY!

Håber du bliver glád for dit endelige valg

Kram herfra

Anmeld

31. august 2012

Anonym trådstarter

Bellas Mor skriver:

Nu kender jeg ikke din mor - men ud fra det du skriver, så lyder din mor ret egoistisk! Hvis hun vil se dig lykkelig, så burde du gøre det der gør dig glad og være sammen med ham som du og din søn holder af..

Hun lyder ikke så fantastisk i mine ører.. SORRY!

Håber du bliver glád for dit endelige valg

Kram herfra

hun er meget egoistisk, 

hun har bare hjulpet mig meget med støtte i starten af min søns hjælp og har været til stor hjælp,

men når det kommer til jeg skal være i forhold kommer hun konstant med stikpiller som, nu skal du huske på at tage hensyn din "søn"

og nu skal du dit og dat. forklare hende det hvergang hvordan og hvorledes og hun skal blande sig uden om for self er min søn altid i første række!. hun flipper bare tit skråt

Anmeld

31. august 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

jeg er ano da jeg har familie på siden og de behøver ikke glukke alt hvad jeg ´laver(:

jeg står lidt i et dilemma,

jeg har den her "nabo" eller næsten nabo som jeg har kendt i nogle måneder omkring 7 måneder.

vi har det så skønt sammen og min søn ELSKER ham virkelig, han er der altid når man har brug for ham, og han får mig til at føle mig rigtig glad, og så behandler han bare mig og min søn så fantastisk godt,

han spurgte for leden om vi ikke skulle være sammen, som kærester.

men min mor kan af en eller anden grund ikke lide ham fordi hun tror han gør dit og dat, for det har hun forstillet sig,

jeg har et ok godt forhold til min mor, hun er lidt en særling men stadig fantastisk,

nu står jeg her og har enlig lyst til at være sammen med min nabo.  vi har været hvad man nok kalder "skjulte" kærester i alle 7 måneder, og vi ses snart hver aften, men har det lidt svært med at min mor ikke kan lide ham.

havde i respekteret mor og bare været venner med ham, eller bare være sammen med ham.

jeg må ærligt indrømme at jeg har lyst til at være mere end venner, men har det svært med hvis min mor vil hade ham og mig for det

Det er DIG og IKKE din mor der skal være kæreste med ham. Din mor kan være ligeglad, det er dit liv og din beslutning

Jeg selv fik barn med en, mine venner ikke kunne lide, men jeg var ligeglad, det var mig der skulle komme sammen med ham, ikke dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.