jeg er ano da jeg har familie på siden og de behøver ikke glukke alt hvad jeg ´laver(:
jeg står lidt i et dilemma,
jeg har den her "nabo" eller næsten nabo som jeg har kendt i nogle måneder omkring 7 måneder.
vi har det så skønt sammen og min søn ELSKER ham virkelig, han er der altid når man har brug for ham, og han får mig til at føle mig rigtig glad, og så behandler han bare mig og min søn så fantastisk godt,
han spurgte for leden om vi ikke skulle være sammen, som kærester.
men min mor kan af en eller anden grund ikke lide ham fordi hun tror han gør dit og dat, for det har hun forstillet sig,
jeg har et ok godt forhold til min mor, hun er lidt en særling men stadig fantastisk,
nu står jeg her og har enlig lyst til at være sammen med min nabo. vi har været hvad man nok kalder "skjulte" kærester i alle 7 måneder, og vi ses snart hver aften, men har det lidt svært med at min mor ikke kan lide ham.
havde i respekteret mor og bare været venner med ham, eller bare være sammen med ham.
jeg må ærligt indrømme at jeg har lyst til at være mere end venner, men har det svært med hvis min mor vil hade ham og mig for det
Anmeld