Hvad hjalp jer til at blive gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

Deaktiveret profil

stm2812 skriver:

Ja som overskriften lyder, hvad hjalp jer?? 

Jeg ved godt der ikke findes nogle magiske løsninger. Selv har vi prøvet siden januar på at lave nr2. Og det vil bare ikke lykkes. Jeg har en cyklus på 40-45 dage. Vi holder os fra cola i hverdagene. Spiser sumdt da vi også er på kur for tiden (træner ikk hårdt) . Jeg prøver at lade være med at tænke på det, men hvordan gør man lige det? Det kører jo konstant rundt inde i hovedet. 

Så er egenlig bare interesseret i at høre om nogle af jer lagde mærke til en forandring den måned i blev gravide, f.eks med sindet. 

Jeg ved man er desperat efter at få den positive test i hånden, og selvom man prøver ikke at tænke på det konstant, så gør man det stadig, ihvertfald i underbevidstheden.. Pas på det ikke bliver en plan for jeres hverdag, men nyd hver dag med et smil.. Det sætter parforholdet på en prøve, hvis man dyrker sex for at blive gravid, istedet for at dyrke sex og have det sjovt.. Vi prøvede os i 2 år før det lykkeds, jeg stod hver måned med en test som var negativ, og mit humør sank for hver gang, indtil jeg besluttede mig for at leve mit gamle liv igen, gå i byen med veninder en gang imellem, følge godt med i skolen og glemme alt om Projekt baby, og ja, efter en måned uden at tænke på baby, Så var den der! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

stm2812

0siv0 skriver:

Mit bedste råd må være: Nyd det!

Jeg har nemlig læst, at den kvindelige orgasme øger chancen for befrugtning, da bevægelserne stimulerer sædcellernes vej til ægget. Dvs. det kan tilsyneladende betale sig at gøre sig lidt umage (læs: få kæresten til at stramme sig an), og en bonus må være, at det bliver ved med at være en ren fornøjelse at forsøge at blive gravid..

Held og lykke med det

Tusind tak for det og tak for rådet nyder det skam også og det er endnu ikke en pligt at have sex. Har det med fornøjelse hver dag, hvis det kan passe ind

Anmeld

31. august 2012

stm2812

Camillamuz skriver:

Jeg ved man er desperat efter at få den positive test i hånden, og selvom man prøver ikke at tænke på det konstant, så gør man det stadig, ihvertfald i underbevidstheden.. Pas på det ikke bliver en plan for jeres hverdag, men nyd hver dag med et smil.. Det sætter parforholdet på en prøve, hvis man dyrker sex for at blive gravid, istedet for at dyrke sex og have det sjovt.. Vi prøvede os i 2 år før det lykkeds, jeg stod hver måned med en test som var negativ, og mit humør sank for hver gang, indtil jeg besluttede mig for at leve mit gamle liv igen, gå i byen med veninder en gang imellem, følge godt med i skolen og glemme alt om Projekt baby, og ja, efter en måned uden at tænke på baby, Så var den der! 

Tror desværre aldrig jeg vil kunne gøre det. Tænker alt for meget over tingene og bare at skulle tage det som det kommer ligger slet ikke til mig men tak for rådet og vil gøre alt jeg kan for at prøve at slappe mere af omkring det. Virker til at det er løsningen for de fleste men tusind tak 

Og tillykke med jeres guldklump <3

Anmeld

2. september 2012

l.kjoeller

stm2812 skriver:

Det synes jeg bestemt ikke lyder dumt. Det var faktisk et godt råd og tror jeg vil begynde allerede nu med at sige det. som du selv siger så handler der om at overbevise hjernen om at det kan lykkes og hvilken bedre måde? (: tusind tak

selv tak

Anmeld

2. september 2012

Ilya

Hov!

Kom lige i tanke om nogle teorier, jeg tidligere har læst!

Punkt 1: hvis manden er maksimalt optændt, når han får udløsning, skulle der efter sigende være hele 85% større chance for at blive gravid, da der kommer langt mere tryk på og klatten bliver større. Ergo hellere nogle enkelte superduper frække knald end måske mange små pligtknald i storkens tegn.

Punkt 2: Prøv med start/stop-teknik. Altså, kør manden helt op erotisk flere gange på en dag eller et par dage, uden at lade ham få udløsning. Dette vil øge produktionen af sædceller, samt gøre ham endnu mere vild når I endelig knalder, hvilket øger chancen for punkt 1.

Det er da et forsøg værd?

Krydser stadig fingre for jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.