Hvad hjalp jer til at blive gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

stm2812

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg kender det og synes også selv det var frustrerende at hører fra andre.

Tænkte også selv på baby'er, teste, sex, æl osv, hele tiden og det er jo bestemt ikke sundt at stresse sådan over det

Men her hjalp det og så kan jeg jo prøve at sende mit råd videre

Selvom det er svært 

For at lykken snart tilsmiler jer..

Ja det er godt nok svært at skulle tænke på andet end det. Droppede også æl-tests efter et par gange da jeg virkelig følte det tog overhånd og styrede livet for meget. Men ja man må vel bare prøve at leve i nuet og Tænke at det kommer når det kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

l.kjoeller

ved godt dette lyder dumt. men teknikken virker. hvis du siger "jeg skal nok blive gravid" højt for dig selv mange gange dagligt. uanset om man tror på det, vil hjernen automatisk tro på det når den hører det ofte , og man tager det ubevidst mere afslappet..

Anmeld

30. august 2012

baby012

stm2812 skriver:

9 år ??! Puuha et skræmme scenarie men ja det er jo ofte det man hører. At tankerne skal flyttes over på noget andet. Dog er det svært når alle bare får børn for tiden og vi konstant bliver spurgt om hvornår der kommer en lillebror eller lillesøster. 

Ja det er længe, men det lykkedes (: ved det er svært, men prøv af få accepten om at i ikke skal have en mere. Så skal det nok lykkes . I ved jo i kan (; 

Anmeld

30. august 2012

FrkRaarup

stm2812 skriver:

Har også prøvet det med at holde lidt pause erindefra, da det gjorde meget ondt til sidst når man læste om alle lykke historierne om graviditeter. Dog føler jeg at jeg er ovenpå igen og godt kan glæde mig på andres vegne. (får helt dårlig samvittighed over at indrømme jeg ikke kunnedet før)

Og stort tillykke med du blev gravid

Det er ikke noget at være flov over!

Det var så galt med mig, at jeg til sidst hadede at se gravide og små børn! Har ikke holdt et lille barn i meget længe. Noget som jeg ellers altid har gjort!

At se sutter og babytøjs hylderne i bilka kunne ødelægge min dag!

Gik til sidst ned med depression!

Jeg tog en pause herinde fra! Min kæreste fik konstateret Grøn stær, hvilket har taget meget tid og overskud, med behandlinger og alt muligt andet!

Og så stoppede jeg med hele tiden at 'planlægge' sex! Det skete når det skete! Og på vilkår af lysten!

Jeg kan sige dig at jeg nu sidder med tåre i øjene- det har været en lang og hård rejse - men nu hvvor jeg er 12+5 henne, er jeg mere lykkelig end nogen anden! Jeg er syg af helvede til, men vil for INTET i verden ende den lykke jeg føler indeni!

Og ja, så er det pisse pinligt, flov og frustrerende, at der ikke sker noget!

Du er mere end velkommen til at sende mig en besked, hvis der er noget du vil spørge om, eller bare fortælle

Tusinde tak

En dag står du med en positiv test i håneden, på badeværelset, med tåre i øjene af ren lykke! Ligesom mig!

( Min mor kæmpede i 15 år for at få mig, min moster havde også svært ved at få børn... Mine forældre lavede zoneterapi på hinanden. Kan spørger dem hvad de mere gjorde?)

Anmeld

30. august 2012

stm2812

l.kjoeller skriver:

ved godt dette lyder dumt. men teknikken virker. hvis du siger "jeg skal nok blive gravid" højt for dig selv mange gange dagligt. uanset om man tror på det, vil hjernen automatisk tro på det når den hører det ofte , og man tager det ubevidst mere afslappet..

Det synes jeg bestemt ikke lyder dumt. Det var faktisk et godt råd og tror jeg vil begynde allerede nu med at sige det. som du selv siger så handler der om at overbevise hjernen om at det kan lykkes og hvilken bedre måde? (: tusind tak

Anmeld

30. august 2012

stm2812

Lahn11 skriver:

Ja det er længe, men det lykkedes (: ved det er svært, men prøv af få accepten om at i ikke skal have en mere. Så skal det nok lykkes . I ved jo i kan (; 

Tror det er der det også blir lidt mere indviklet. Har en underli mavefornemmelse om at der er nget galt med mig. Og har frygtet jeg kan have pco længe. Hvilet nok også påfører ekstra stress. 

Men ja må bare gøre alt jeg kan for at slappe af og så når vi har prøvet over er år lige at tage fat i lægen og blive tjekker for det. Så kan jeg da i det mindste få vished og forhåbentlig ro

Anmeld

30. august 2012

Finemoar<3

Sex

Man kan ikke rigtig sige hvad der præcis hjælper, tingene sker af sig selv når tiden er rigtig!

Anmeld

30. august 2012

stm2812

FrkRaarup skriver:

Det er ikke noget at være flov over!

Det var så galt med mig, at jeg til sidst hadede at se gravide og små børn! Har ikke holdt et lille barn i meget længe. Noget som jeg ellers altid har gjort!

At se sutter og babytøjs hylderne i bilka kunne ødelægge min dag!

Gik til sidst ned med depression!

Jeg tog en pause herinde fra! Min kæreste fik konstateret Grøn stær, hvilket har taget meget tid og overskud, med behandlinger og alt muligt andet!

Og så stoppede jeg med hele tiden at 'planlægge' sex! Det skete når det skete! Og på vilkår af lysten!

Jeg kan sige dig at jeg nu sidder med tåre i øjene- det har været en lang og hård rejse - men nu hvvor jeg er 12+5 henne, er jeg mere lykkelig end nogen anden! Jeg er syg af helvede til, men vil for INTET i verden ende den lykke jeg føler indeni!

Og ja, så er det pisse pinligt, flov og frustrerende, at der ikke sker noget!

Du er mere end velkommen til at sende mig en besked, hvis der er noget du vil spørge om, eller bare fortælle

Tusinde tak

En dag står du med en positiv test i håneden, på badeværelset, med tåre i øjene af ren lykke! Ligesom mig!

( Min mor kæmpede i 15 år for at få mig, min moster havde også svært ved at få børn... Mine forældre lavede zoneterapi på hinanden. Kan spørger dem hvad de mere gjorde?)

Årh dejligt med sådan en lykkelig historie. Bliver næsten helt rørstrømsk nu(: 

Er virkelig glaD på jeres vegne. Hvor er der bare velfortjent med hvad i har været igennem og så langt nede du også har været.Skal i vide kønnet på lillemusen? (:

Du må meget gerne høre ad med zoneterapien. Prøvede at læse lidt om det for nogle dage siden hvor flere har haft held med det. Og igen, så er det sikkert fordi ens tankegang blir vendt, og kan det hjælpe så er det da helt klart værd at prøve(:

Havde også en hård graviditet sidst, men elskede også hvert sekund ad den. Og glæder mig sådan til at bære rundt på en baby igen. Ja selv fødslen glæder jeg mig til

Og tusind tak for tilbuddet. DeT vil jeg sikkert følge op på

Anmeld

30. august 2012

Ilya

Årh det må prøves. Det kan jo være de bare skal have lidt hjælp. Og stort tillykke med dethvor er det bare rigtig dejligt for jer at I om ikke så længe står med ønskebarnet

Og tusind tak for. Vi har sexet stort set hver dag sidste måned. Dog kom min menstruation en uge for tidligt, og følte ellers der skete noget i kroppen, så det var bare en KÆMPE skuffelse denne gang.

Svinger din menstruation ofte så meget, at den kan komme en uge for tidligt?

Hvis ikke, kunne det godt lyde som om, du gennemgik en biokemisk graviditet. Også siden du nævner, at du syntes, din krop reagerede på det.

Det betyder sådan set bare at ægget blev befrugtet, men gik tidligt til grunde. Det sker for ca. 80% af alle graviditeter. - Oftest så tidligt at man slet ikke når at opdage at man var gravid. (Jeg har også selv oplevet det.)

Og hvis det er tilfældet, skal du sådan set bare se det som noget positivt (selvom det naturligvis havde været noget federe at ægget havde sat sig fast og havde udviklet sig), men det betyder i hvert fald at du sagtens kan blive gravid igen.

Ellers ja, jeg vil nok også foreslå det samme som Merii skrev med at knalde hver anden dag (så "sædbanken" bliver fyldt op - hehe) og lade det svømme rundt deroppe natten over. Kan ikke sige, om det gør forskellen, men så har du i hvert fald gjort hvad du kunne! Eneste problem med dette er, at naturen er så dumt indrettet, at sæd deroppe giver øget risiko for svamp og blærebetændelse, men det findes der jo altså midler imod, hvis uheldet opstår!

for jer. 

Anmeld

30. august 2012

baby012

stm2812 skriver:

Tror det er der det også blir lidt mere indviklet. Har en underli mavefornemmelse om at der er nget galt med mig. Og har frygtet jeg kan have pco længe. Hvilet nok også påfører ekstra stress. 

Men ja må bare gøre alt jeg kan for at slappe af og så når vi har prøvet over er år lige at tage fat i lægen og blive tjekker for det. Så kan jeg da i det mindste få vished og forhåbentlig ro

Uanset hvad, så bliv tjekket.. En af mine veninder gik med en formodet pco (hun var ikke overvægtig eller noget) så de tjekkede hende ikke, efter 1 1/2 år blev hun scannet, og hun fik konstateret 4 STORE cyster , og pco.. Efter 4 måneder i behandling var hun gravid (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.