stm2812 skriver:
Har også prøvet det med at holde lidt pause erindefra, da det gjorde meget ondt til sidst når man læste om alle lykke historierne om graviditeter. Dog føler jeg at jeg er ovenpå igen og godt kan glæde mig på andres vegne.
(får helt dårlig samvittighed over at indrømme jeg ikke kunnedet før
)
Og stort tillykke med du blev gravid

Det er ikke noget at være flov over!
Det var så galt med mig, at jeg til sidst hadede at se gravide og små børn! Har ikke holdt et lille barn i meget længe. Noget som jeg ellers altid har gjort!
At se sutter og babytøjs hylderne i bilka kunne ødelægge min dag!
Gik til sidst ned med depression!
Jeg tog en pause herinde fra! Min kæreste fik konstateret Grøn stær, hvilket har taget meget tid og overskud, med behandlinger og alt muligt andet!
Og så stoppede jeg med hele tiden at 'planlægge' sex! Det skete når det skete! Og på vilkår af lysten!
Jeg kan sige dig at jeg nu sidder med tåre i øjene- det har været en lang og hård rejse - men nu hvvor jeg er 12+5 henne, er jeg mere lykkelig end nogen anden! Jeg er syg af helvede til, men vil for INTET i verden ende den lykke jeg føler indeni!
Og ja, så er det pisse pinligt, flov og frustrerende, at der ikke sker noget!
Du er mere end velkommen til at sende mig en besked, hvis der er noget du vil spørge om, eller bare fortælle 
Tusinde tak

En dag står du med en positiv test i håneden, på badeværelset, med tåre i øjene af ren lykke! Ligesom mig!
( Min mor kæmpede i 15 år for at få mig, min moster havde også svært ved at få børn... Mine forældre lavede zoneterapi på hinanden. Kan spørger dem hvad de mere gjorde?)