stm2812 skriver:
Ja som overskriften lyder, hvad hjalp jer??
Jeg ved godt der ikke findes nogle magiske løsninger. Selv har vi prøvet siden januar på at lave nr2. Og det vil bare ikke lykkes. Jeg har en cyklus på 40-45 dage. Vi holder os fra cola i hverdagene. Spiser sumdt da vi også er på kur for tiden (træner ikk hårdt) . Jeg prøver at lade være med at tænke på det, men hvordan gør man lige det? Det kører jo konstant rundt inde i hovedet.
Så er egenlig bare interesseret i at høre om nogle af jer lagde mærke til en forandring den måned i blev gravide, f.eks med sindet.
For du snart bliver gravid, vi har forsøgt i 11 måneder uden held, og den 12. måned har vi haft samleje hver 2.dag og jeg lå nede og efter mandens udløsning blev jeg liggende lidt med en pude under og kom på siden efter 2-3 minutter og sov uden at komme op og det har vi gjort indtil jeg skulle have min menstr. og så var der sørme gevinst
og nu er jeg 31+2
Jeg har aldrig troed at det ville hjælpe, det med at blive liggende og pude under. men når man stærkt ønsker en baby gør man da lidt skøre ting 
ps. Vigtigt med vandladning inden samleje, da du ikke har mulighed for at komme op efter.
Anmeld