stm2812 skriver:
Årh dejligt med sådan en lykkelig historie. Bliver næsten helt rørstrømsk nu(:
Er virkelig glaD på jeres vegne. Hvor er der bare velfortjent med hvad i har været igennem og så langt nede du også har været.
Skal i vide kønnet på lillemusen? (:
Du må meget gerne høre ad med zoneterapien. Prøvede at læse lidt om det for nogle dage siden hvor flere har haft held med det. Og igen, så er det sikkert fordi ens tankegang blir vendt, og kan det hjælpe så er det da helt klart værd at prøve(:
Havde også en hård graviditet sidst, men elskede også hvert sekund ad den. Og glæder mig sådan til at bære rundt på en baby igen. Ja selv fødslen glæder jeg mig til
Og tusind tak for tilbuddet. DeT vil jeg sikkert følge op på
Så uendelig mange tak
Ja, vi skal vide kønnet på spiren! Skal prøve det hele. Og glæder mig til hver en undersøgelse, og kommer helt sikkert til at købe trykhedsscanninger!
Jeg skal besøge min mor senere idag, så søde, send mig en besked, så følger jeg op på det der. 
Vil rigtig gerne hjælpe så meget jeg kan! <3 Ved hvor frustrerende det er!
Beklager den koste besked, men er på vej ud af døren! Ville ikke bare smutte uden en besked 

Held og lykke til alle jer der forsøger! Det skal nok lykkes en dag! For bare et par måneder siden var jeg 'en af jer'. Giv hovedet og kroppen ro! 

Anmeld