Hvad hjalp jer til at blive gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

FrkRaarup

stm2812 skriver:

Årh dejligt med sådan en lykkelig historie. Bliver næsten helt rørstrømsk nu(: 

Er virkelig glaD på jeres vegne. Hvor er der bare velfortjent med hvad i har været igennem og så langt nede du også har været.Skal i vide kønnet på lillemusen? (:

Du må meget gerne høre ad med zoneterapien. Prøvede at læse lidt om det for nogle dage siden hvor flere har haft held med det. Og igen, så er det sikkert fordi ens tankegang blir vendt, og kan det hjælpe så er det da helt klart værd at prøve(:

Havde også en hård graviditet sidst, men elskede også hvert sekund ad den. Og glæder mig sådan til at bære rundt på en baby igen. Ja selv fødslen glæder jeg mig til

Og tusind tak for tilbuddet. DeT vil jeg sikkert følge op på

Så uendelig mange tak

Ja, vi skal vide kønnet på spiren! Skal prøve det hele. Og glæder mig til hver en undersøgelse, og kommer helt sikkert til at købe trykhedsscanninger!

Jeg skal besøge min mor senere idag, så søde, send mig en besked, så følger jeg op på det der.

Vil rigtig gerne hjælpe så meget jeg kan! <3 Ved hvor frustrerende det er!

Beklager den koste besked, men er på vej ud af døren! Ville ikke bare smutte uden en besked

Held og lykke til alle jer der forsøger! Det skal nok lykkes en dag! For bare et par måneder siden var jeg 'en af jer'. Giv hovedet og kroppen ro!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

Merii

stm2812 skriver:

Årh det må prøves. Det kan jo være de bare skal have lidt hjælp. Og stort tillykke med dethvor er det bare rigtig dejligt for jer at I om ikke så længe står med ønskebarnet

Og tusind tak for. Vi har sexet stort set hver dag sidste måned. Dog kom min menstruation en uge for tidligt, og følte ellers der skete noget i kroppen, så det var bare en KÆMPE skuffelse denne gang.

Føler med dig 100%, det er en stor skuffelse

Men det skal nok lykkes for jer

Anmeld

30. august 2012

stm2812

Ilya skriver:

Svinger din menstruation ofte så meget, at den kan komme en uge for tidligt?

Hvis ikke, kunne det godt lyde som om, du gennemgik en biokemisk graviditet. Også siden du nævner, at du syntes, din krop reagerede på det.

Det betyder sådan set bare at ægget blev befrugtet, men gik tidligt til grunde. Det sker for ca. 80% af alle graviditeter. - Oftest så tidligt at man slet ikke når at opdage at man var gravid. (Jeg har også selv oplevet det.)

Og hvis det er tilfældet, skal du sådan set bare se det som noget positivt (selvom det naturligvis havde været noget federe at ægget havde sat sig fast og havde udviklet sig), men det betyder i hvert fald at du sagtens kan blive gravid igen.

Ellers ja, jeg vil nok også foreslå det samme som Merii skrev med at knalde hver anden dag (så "sædbanken" bliver fyldt op - hehe) og lade det svømme rundt deroppe natten over. Kan ikke sige, om det gør forskellen, men så har du i hvert fald gjort hvad du kunne! Eneste problem med dette er, at naturen er så dumt indrettet, at sæd deroppe giver øget risiko for svamp og blærebetændelse, men det findes der jo altså midler imod, hvis uheldet opstår!

for jer. 

Jeg har også lidt tænit at det måske var en bio, hvilket jeg på en måde håber, for så kan det da lade sig gøre men nej, siden jeg har født har den faktisk holdt sig meget godt på 40 dage plus minus et par dage. Det var kun den første måned jeg oplevede en på 40.

Og ja var faktisk helt sikker på den var der denne gang, netop fordi de samme symptomer dukkede op som med Ronja. Og mærkede en masse aktivitet i underlivet.

Men tusind tak for. Håber også på snart at stå med to streger. Vil så gerne gøre min datter til storesøster snart

Anmeld

30. august 2012

stm2812

Lahn11 skriver:

Uanset hvad, så bliv tjekket.. En af mine veninder gik med en formodet pco (hun var ikke overvægtig eller noget) så de tjekkede hende ikke, efter 1 1/2 år blev hun scannet, og hun fik konstateret 4 STORE cyster , og pco.. Efter 4 måneder i behandling var hun gravid (: 

Regner ikke med at lægen vil se på det før efter et års tid. Og håber sådan der er gevinst før, for får vist kørt mig selv helt ned hvis jeg får den melding selvom det absolut ikke er umuligt at blive gravid med pco heldigvis. 

Anmeld

30. august 2012

Lullaby

Aner det ikke. Jeg tænkte på det konstant. Lagde mig ikke i nogle stillinger. Dyrkede sex et par gange om ugen og i 2. hug var den der

Anmeld

30. august 2012

stm2812

FrkRaarup skriver:

Så uendelig mange tak

Ja, vi skal vide kønnet på spiren! Skal prøve det hele. Og glæder mig til hver en undersøgelse, og kommer helt sikkert til at købe trykhedsscanninger!

Jeg skal besøge min mor senere idag, så søde, send mig en besked, så følger jeg op på det der.

Vil rigtig gerne hjælpe så meget jeg kan! <3 Ved hvor frustrerende det er!

Beklager den koste besked, men er på vej ud af døren! Ville ikke bare smutte uden en besked

Held og lykke til alle jer der forsøger! Det skal nok lykkes en dag! For bare et par måneder siden var jeg 'en af jer'. Giv hovedet og kroppen ro!

Tak hvor er du bare fantastisk sød 

Og det kan jeg godt forstå. Det hele er bare så fantastisk at komme igennem. Glæd dig til jordemoderen også. Når man hører det lille hjerte galopere derudad, ja så er det svært ikke at få tårer i øjnene. 

Årrh og når den lille begynder at sparke..... Nåå ja, er da bare lige endnu mere skruk nu

Anmeld

30. august 2012

stm2812

Merii skriver:

Føler med dig 100%, det er en stor skuffelse

Men det skal nok lykkes for jer

Og det SKAL det altså bare hehe men tusind tak

Anmeld

30. august 2012

stm2812

Lullaby skriver:

Aner det ikke. Jeg tænkte på det konstant. Lagde mig ikke i nogle stillinger. Dyrkede sex et par gange om ugen og i 2. hug var den der

For søren da... Skulle du bare lige klare det så nemt ej stort tillykke med det

Anmeld

30. august 2012

LR85

mit bedste råd:

lad være a tænk på det!

Anmeld

30. august 2012

0siv0

Mit bedste råd må være: Nyd det!

Jeg har nemlig læst, at den kvindelige orgasme øger chancen for befrugtning, da bevægelserne stimulerer sædcellernes vej til ægget. Dvs. det kan tilsyneladende betale sig at gøre sig lidt umage (læs: få kæresten til at stramme sig an), og en bonus må være, at det bliver ved med at være en ren fornøjelse at forsøge at blive gravid..

Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.