kolik...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2012

Kay

LSM skriver:

Åh kender det bare alt alt for godt, det er bare sååå hårdt
Og de sidste 3 dage her har desværre været dårlige, han laver stort set ikke andet end at skrige når han er vågen, det går så ondt at se ham have så ondt,
Nogle dage er man bare næsten græde færdig..

Har du prøvet at give koncentreret sukkervand 2 ml ad gangen
Den "opskrift jeg fik af min sundhedsplejerske er
1 spsk sukker til 100 ml kogt vand

Min søn har lige haft kæmpe skrigetur og vi gav det for første gang her til aften, og det ser virkelig ud til at have hjulpet helt vildt

nej det har vi ik... men vi varmer gerne en stofblee i microovnen... bare ti sek. og ligger den på hendes mave... så falder hunlidt til ro og kommer af med en masse luft....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Har deværre ikke gode råd - men håber I finder ud af tingene (hvilket jeg er sikker på I gør)

Lige et side-spørgsmål, er I kommet tættere på navnet?? - når I har haft overskud til at tænke på det

jeps... Elna Marie skal hun hede det blev en sammensat løsning af de navne vi hver især kunne li 

farman blev overtalt efter første tur til kiropraktor og han fik afvide at der ik kom tilskud fra danmark da hun jo ik kunne meldes ind før hun havde et navn 

Anmeld

31. august 2012

Nadia&Daniel

Kay skriver:

jeps... Elna Marie skal hun hede det blev en sammensat løsning af de navne vi hver især kunne li 

farman blev overtalt efter første tur til kiropraktor og han fik afvide at der ik kom tilskud fra danmark da hun jo ik kunne meldes ind før hun havde et navn 

Skønt navn

Anmeld

10. september 2012

Giraffen

Kay skriver:

hun hader vores slynge... leder lige nu efter en babybjørn bæresele da hun helst vil klæbes fast til mor eller fars brystkasse og det kan hun ik ordentligt i slyngen.. og jeg er ved at være træt i armene... da det gør ondt på hende at ligge på ryggen 

Her vil jeg anbefale manducaen - den støtter og "putter" mere når de har den alder + den støtter bedre

Den er lidt varmere, men det er ik så slemt et problem nu vi går ind i efteråret

de kan også bruge den fra en tidligere alder fordi den er fuldt understøttet

jeg har både manduca og babybjörn og er først begyndt med babybjörn nu her hvor Nina er 6 måneder fordi hun sys det er sjovt at se ud - men den anden holder bedre på hende og er bedre for mig ift at bære vægten

Anmeld

10. september 2012

crille

Kay skriver:

hun hader vores slynge... leder lige nu efter en babybjørn bæresele da hun helst vil klæbes fast til mor eller fars brystkasse og det kan hun ik ordentligt i slyngen.. og jeg er ved at være træt i armene... da det gør ondt på hende at ligge på ryggen 

Prøv at søge på en strækvikle. Der kan i putte hende codt ind til jer og have armene fri

Anmeld

10. september 2012

Princesspigen

Kay skriver:

ja mit energi nivau er i bund... så derfor er jeg ret fraværende her inde.... vores lille pige har kolik...hvilket har vist sig ret tidligt... lige fra hun var 3 dage gammel

vi var i går til kiropraktor med hende da hun har noget i nakken der sidder fast... som kan være skyld i kolikken... en meget dygtig mand der hjalp både mig og min bror da vi var små... nøj hvor jeg håber det virker... for zoneteraput er prøvet... mave høvelser bliver lavet hver dag... flere gange om dagen.og alligevel ligger hun og vridersig og skriger... lige nu har far taget tørnen... da hun har været urolig hele dagen... og hængt i mine patter hele dagen 

vi var forbi lægen i dag for at få tjekket mine sting... da et af dem har svært ved at vokse sammen... og der blev et lillepigen vejet... 3800 g og i torsdags vejede hun 3650 så hun får mad nok 

stort til dig søde! du fortjæner det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.