Kay skriver:
ja mit energi nivau er i bund... så derfor er jeg ret fraværende her inde.... vores lille pige har kolik...hvilket har vist sig ret tidligt... lige fra hun var 3 dage gammel
vi var i går til kiropraktor med hende da hun har noget i nakken der sidder fast... som kan være skyld i kolikken... en meget dygtig mand der hjalp både mig og min bror da vi var små... nøj hvor jeg håber det virker... for zoneteraput er prøvet... mave høvelser bliver lavet hver dag... flere gange om dagen.og alligevel ligger hun og vridersig og skriger... lige nu har far taget tørnen... da hun har været urolig hele dagen... og hængt i mine patter hele dagen 
vi var forbi lægen i dag for at få tjekket mine sting... da et af dem har svært ved at vokse sammen... og der blev et lillepigen vejet... 3800 g og i torsdags vejede hun 3650 så hun får mad nok
Åh hvor jeg føler med dig, min lille søn på 5 uger har også kolik og på søndag har det stået på i 4 uger, det er bare så hårdt

Vi har været til kiroprakter han havde nogle små spændinger ved skulderbladene men da det ikke hjalp efter 3 behandlinger, mente hun ikke at det var det der havde gjort det.
Der er ingen tvivl om at maven her virkelig driller han presser som en gal og bliver helt rød i hovedet.
Ligenu afprøver vi mylicon dråber , indtil videre uden gavnlig effekt, så hvis det ikke er bedre på mandag tager vi til zoneterapeut i håb om det kan hjælpe.
Der er bare ikke noget værre end når ens barn skriger og bare ikke kan gøre noget
Anmeld