kolik...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

modesty

Kay skriver:

hun hader vores slynge... leder lige nu efter en babybjørn bæresele da hun helst vil klæbes fast til mor eller fars brystkasse og det kan hun ik ordentligt i slyngen.. og jeg er ved at være træt i armene... da det gør ondt på hende at ligge på ryggen 

Jeg vil anbefale dig at købe en Manduca eller Ergobaby bæresele, da Babybjörn selerne ikke er ergonomisk korrekte og baby derfor kun må sidde i dem i meget kort tid. Vi har en Manduca og har været meget glade for den.

Og held og lykke med det hele. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

LSM

Kay skriver:

jeps gode og dårlige dage... og de dårlige kan jeg mærke på hende lige fra morgen stunden

Åh kender det bare alt alt for godt, det er bare sååå hårdt
Og de sidste 3 dage her har desværre været dårlige, han laver stort set ikke andet end at skrige når han er vågen, det går så ondt at se ham have så ondt,
Nogle dage er man bare næsten græde færdig..

Har du prøvet at give koncentreret sukkervand 2 ml ad gangen
Den "opskrift jeg fik af min sundhedsplejerske er
1 spsk sukker til 100 ml kogt vand

Min søn har lige haft kæmpe skrigetur og vi gav det for første gang her til aften, og det ser virkelig ud til at have hjulpet helt vildt

Anmeld

30. august 2012

Nadia&Daniel

Kay skriver:

ja mit energi nivau er i bund... så derfor er jeg ret fraværende her inde.... vores lille pige har kolik...hvilket har vist sig ret tidligt... lige fra hun var 3 dage gammel

vi var i går til kiropraktor med hende da hun har noget i nakken der sidder fast... som kan være skyld i kolikken... en meget dygtig mand der hjalp både mig og min bror da vi var små... nøj hvor jeg håber det virker... for zoneteraput er prøvet... mave høvelser bliver lavet hver dag... flere gange om dagen.og alligevel ligger hun og vridersig og skriger... lige nu har far taget tørnen... da hun har været urolig hele dagen... og hængt i mine patter hele dagen 

vi var forbi lægen i dag for at få tjekket mine sting... da et af dem har svært ved at vokse sammen... og der blev et lillepigen vejet... 3800 g og i torsdags vejede hun 3650 så hun får mad nok 

Har deværre ikke gode råd - men håber I finder ud af tingene (hvilket jeg er sikker på I gør)

Lige et side-spørgsmål, er I kommet tættere på navnet?? - når I har haft overskud til at tænke på det

Anmeld

30. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Øv hvor er det træls for jer! Håber snart det vender, så i ka få lidt ro på!!

Har godt nok også tænkt på dig. Vh stine

Anmeld

30. august 2012

CarinaSB

Faith skriver:

Har du overvejet en Nature sways slyngevugge? Den har hjulpet Jonathan MEGET til at finde ro!

Prøv at gå ind på www.sneglehuset.dk og tjek den ud. Den er intet mindre end fantastisk!

Det kan godt være jeg spørger underligt .. men den hjemmeside man kommer ind på er det den rigtige adresse? for jeg syntes ikke der er noget med nogen slynger ..

Anmeld

30. august 2012

Faith

CarinaSB skriver:

Det kan godt være jeg spørger underligt .. men den hjemmeside man kommer ind på er det den rigtige adresse? for jeg syntes ikke der er noget med nogen slynger ..

HAHAHA. Nej det kan jeg sku godt se

Ser lige om ik jeg kan finde den rigtige side

Anmeld

30. august 2012

CarinaSB

Faith skriver:

HAHAHA. Nej det kan jeg sku godt se

Ser lige om ik jeg kan finde den rigtige side

Hehe .. så var det ikk bare mig som var bare en smule blind .. 

Anmeld

30. august 2012

Faith

30. august 2012

Faith

CarinaSB skriver:

Hehe .. så var det ikk bare mig som var bare en smule blind .. 

Niks. Godt du lige skrev det

Anmeld

31. august 2012

CarinaSB

Faith skriver:

Prøv www.sneglehuset.com i stedet

Det ser mere rigtigt ud ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.