Den har nok været oppe før men hvad har i når alt er betalt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

Levi&LilysMor

vi ligger ca 30000 af om mdr eller 10000 kr hvergang manden får løn ind til regningerne

så lever vi af min.børnbidragene og børnefamilieydelsen hver 3 mdr.

så når jeg regner det ud dog uden børnefamilieydelsen pr mdr for den regner vi ikke med men så har vi ca 14806 kr af leve af om mdr. så ca 9600 mere hver 3 mdr hvis vi skal regne den med.

Det er til 5 af og til 6 mennesker her.

det er da ret ok er det ikke

Til mad,benzin.husholdningen tøj osv osv.

nu er jeg under uddanelse og får elev løn plus jeg arbejder som vikar i fritiden, for at kunne får det til at køre, vi har ikke fælles økonomi, men jeg har selv ca. 2000 til den lille og mig, som kun bruges til sjov og ballade...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

Lou87

KLN skriver:

Min kæreste er pedel/rengørings ass. og jeg er sygepleje studerende, så det er ikke fordi vi har fantastisk meget udbetalt. Men vi bor tilgengæld super billigt - i en lejet treværelses til 4600 med alt.. Vi har valgt at købe en gammel stationcar, som v kunne betale kontant. Så vi ikke skulle have et dyrt billån. Derudover bor vi centralt i Aalborg, så vi bruger ikke mange penge på benzin, da vi ofte tager cyklen.

Okay .. Ja det jo ikk fordi i har et højt stillet job eller noget. Men selv da jeg var i job havde vi ikk mere for der blev de to tusind ekstra brugt på benzin. Så ja...

Det er ikk fordi vi "lider".. Jeg undrede mig bare over de sindssygt høje beløb
Men ka så godt se hvis man ingen lån har at der er flere penge. Vi ligger en del til lån nemlig.

Anmeld

30. august 2012

H+S Skjolgborg.