Min kæreste er så ok højstillinge eller det blever han jo nu.han blever Driftleder før det var han Kørestrømsleder alt sammet er ind for togen. Så jo løn er høj men de har jo også live på spil heletiden med strøm osv.ja og arbejde tit meget. Det er ikke sådan af jeg ved han arbejde fra 7-16 eller ligne nej nej det kan sviger meget og aften,nat.weekend og nogle gange hjemme eller møde fra kl 10 til 13 også fri eller på aften arbejde osv osv.
Han får nu 16132 kr pr 14 dag og det er før skat og uden tillæggen,weekend,nat og overarbejde.
Men han siger nok nu hvor han er bleve Driftleder får han nok mere om mdr hvis man skal tag det udfra ham de have før så fik han 64000 kr før skat om mdr. Men tro ikke min mand ville krave så meget højre løn. De sponcere også hans søns gokart med 25000 kr hver ½ år over i.Nu må vi se.
Omkring mig så ska jeg forhåbeligt snart på flexydelse/flexjob hvis jeg blever berette til det. jeg mangle kun 8 ugers pratik og skal ud så snart min vejleder ringer og har et sted til mig Jeg får 11350 kr efter skat om mdr nu i på det man kalder for-rev(ligesom en mor på kontanthjælp ydelsen er det samme) Kommer jeg på flexjob får jeg så også mere pr mdr. Så får jeg bidrag for min søn 1228 kr og manden for sin søn 1228 kr og ja hver 3 mdr for 3 børn. Jeg betaler så 1228 kr til min eks(for min datter) det blever så trykke fra i skat så betaler endelig kun 680 kr ca.
her er der så 4 børn jo.
Fælles søn mig og kærestens Tobias snart 3 år (d.23/12).
(min)Victoria lige blev 6 år(d.13/8)
(min)Benjamin snart blever 12 år (d.24/1)
(Mandens søn)Alexander blever 15 år(d.27/10).
De to stor ikke nemt af købe tøj til de er dyre meget tit men af og til siger vi jo fra eller nej det er for dyrt.De er den aldre hvor det er bukser osv til 1000-1200 kr eller 500-1000 kr eller 300-500 kr for en kort ærme bluse bare pyha.
Vi spar så op til de blever 18 år.
Ja og jeg er så begyndt af sætte af til min søns komfirmation her 1/8 og frem.
så betaler vi 250 kr hver om mdr til hver af børns børneopsparingen.Vi må ikke betaler mere ind 3600 kr om året og den må kun være på 36000 kr når de er 18 år hvad jeg har hørt.Syntes det er latterligt med den loft på dem.For 36000 kr er jo ikke meget om 5-8-12 eller 15 år udfra vores 4 børn har.
Mvh
Henriette
Anmeld