Den har nok været oppe før men hvad har i når alt er betalt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

mortilnoahogmelina

morethanperfect skriver:

Jeg tænker også holda op .. Så meget har vi godt nok heller ikke .. Hvis vi havde så havde jeg lagt ALT til side .. 

Jeg tror vi har 3000 om omdr. højest .. 

Så er det ikk kun mig

Men ja vi ahr heller ikk mere end 3000 kr , og det er til alt mad tøj gaver osv osv ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

Masig

Synes godt nok også mange af jer har voldsomt mange penge.... Hvordan kan I have så mange penge til RÅDIGHED hver måned??

Her går jeg godt nok ledig, men vi har da MAX 2-3000 til mad og tøj tror jeg... Men vi har selvfølgelig heller ikke fået børnepenge ind i budgettet endnu, og har et stort hus og bil der skal betales til hver måned... MEN synes godt nok mange af jer har mange penge, ville ønske vi kunne prøve det bare en enkelt måned

Anmeld

30. august 2012

Lou87

Er forbavset over nogle af de rådighedsbeløb der er.. Hvad arbejder i dog med og hvor timer?!
Her har vi nok os max 1000 kr til fornøjelser, gaver og lign når alt er betalt og lagt til side til mad.

Håber i laver jer en fed opsparing
Her ville jeg ønske jeg havde 1000 kr til opsparing til bryllup eller lign. Men har jeg bare ikke.

Vi bor til leje og er to voksne , et barn og en hund.

Anmeld

30. august 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Når der er trukkt til regningerne er der gennemsnitligt 2400 kr tilbage at leve for pr. mdr. lige pt.

Det er til ALT- mad, bleer, tøj, underholdning osv... Også benzin til bilen..

Vi bor i en 2-værelses lejlighed og er 2 voksne og en dreng på snart 1 år...

Anmeld

30. august 2012

ledermus

vil tro jeg har omkrinng 2500 til mad, bleer, tøj og sjov

Anmeld

30. august 2012

HeXeri

Her er vi begge studerende og vi har 7000 kr tilbage når alt er betalt.

Vi har lige skiftet bank, den nye bank ville tilbyde os lavere renter på vores lån. Vi shopper forsikringer og vælger den billigste, vi har skiftet akasse til en billigere. På den måde fik vi frigivet en 1500 kr.

Så laves der madplaner, der er plads til både hygge og alvor. Vi bager rigtigt meget selv, der sparer vi helt vildt. Vores fryser er stoppet til randen og der skal ikke fjernes ret meget, før mere bliver købt ind.

Så har vi en aftale om at alle køb over 500 skal tjekkes med den anden. Ikke fordi vi holder styr på hinanden, men så har man ligesom selv tid til at overveje om man virkelgt har brug for den der nye taske (Primært moi den gælder &nbsp

Vi er gået fra velbetalte stillinger tilbage på su, det kan kun fungere ved at vi hver månede får lavet et meget præcist skema over hvad der skal bruges hvornår, en budgetkonto er bankens gave til rodehovedet, den bruger vi samtidigt som opsparing, alle regninger bliver rundet op til nærmeste 100.

Det var sådan lidt om hvad vi gjorde

Anmeld

30. august 2012

KLN

7000 kr til to voksne og én baby til mad og fornøjelse. Så er der os betalt 1300 til opsparing. Børnepenge er ikke medregnet, så de måneder har vi lidt ekstra til os selv, til opsparing eller hvad nu.

Jeg synes sagtens det kan fungere med det beløb, men glæder mig nu til jeg er færdig uddannet til sommer og får job, så er der jo lige 10.000 ekstra på kontoen

Anmeld

30. august 2012

KLN

Lou87 skriver:

Er forbavset over nogle af de rådighedsbeløb der er.. Hvad arbejder i dog med og hvor timer?!
Her har vi nok os max 1000 kr til fornøjelser, gaver og lign når alt er betalt og lagt til side til mad.

Håber i laver jer en fed opsparing
Her ville jeg ønske jeg havde 1000 kr til opsparing til bryllup eller lign. Men har jeg bare ikke.

Vi bor til leje og er to voksne , et barn og en hund.

Min kæreste er pedel/rengørings ass. og jeg er sygepleje studerende, så det er ikke fordi vi har fantastisk meget udbetalt. Men vi bor tilgengæld super billigt - i en lejet treværelses til 4600 med alt.. Vi har valgt at købe en gammel stationcar, som v kunne betale kontant. Så vi ikke skulle have et dyrt billån. Derudover bor vi centralt i Aalborg, så vi bruger ikke mange penge på benzin, da vi ofte tager cyklen.

Anmeld

30. august 2012

MorDk

Mortil2tiloktober skriver:

Synes godt nok mange af jer har mange penge og rykke med .
Det ville jeg os ønske vi havde , men sådan er det ikke her desværre og vi klare os alligevel ..

Ja der er foreskel på folk *S*

Jeg sys også mange har virkelig mange penge... det må være herligt ikke at skulle vende hver en krone...

Når det så er sagt... så selv med vores lille rådighedsbeløb (når alt er betalt) så sys jeg ikke vi mangler noget. Dog ville jeg ønske vi bare kunne tage ud og rejse og bare kunne spare "hurtigt" op ... men pyt. Vi har hinanden og det er det vigtigste *S*

Anmeld

30. august 2012

mortilnoahogmelina

MorDk skriver:

Ja der er foreskel på folk *S*

Jeg sys også mange har virkelig mange penge... det må være herligt ikke at skulle vende hver en krone...

Når det så er sagt... så selv med vores lille rådighedsbeløb (når alt er betalt) så sys jeg ikke vi mangler noget. Dog ville jeg ønske vi bare kunne tage ud og rejse og bare kunne spare "hurtigt" op ... men pyt. Vi har hinanden og det er det vigtigste *S*

Har det præcis som dig , vi mangler bestemt heller ingenting , selvom vores rådigheds beløb er lille .

det sværeste er at man ikk kan give sine børn en rejse når man har lyst synes jeg , fordi det kræver altså noget opsparing ..

Men det bliver vel forhåbentlig bedre når jeg får arbejde .. jeg har været på elevløn indtil april i år , og nu desværre på dagpenge , og snart barsel ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.