Den har nok været oppe før men hvad har i når alt er betalt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.516 visninger
43 svar
0 synes godt om
29. august 2012

H+S Skjolgborg.

vi ligger ca 30000 af om mdr eller 10000 kr hvergang manden får løn ind til regningerne

så lever vi af min.børnbidragene og børnefamilieydelsen hver 3 mdr.

så når jeg regner det ud dog uden børnefamilieydelsen pr mdr for den regner vi ikke med men så har vi ca 14806 kr af leve af om mdr. så ca 9600 mere hver 3 mdr hvis vi skal regne den med.

Det er til 5 af og til 6 mennesker her.

det er da ret ok er det ikke

Til mad,benzin.husholdningen tøj osv osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

TeamRocket

Vi har ca 7000 til mad og sjov når alt fra hus til regninger, inst opsparinger og benzin er betalt, det stiger dog til januar og så har vi en del mere. Vi er to voksne og to børn. Og så har vi bfy hver tredje måned til fis og ballade også :-)

Anmeld

29. august 2012

Zelinasmor

12000 til mad og diverse. Det er efter alle udgifter OGSÅ opsparing osv. 

Vi er 2 voksne og 1 barn.

Anmeld

29. august 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Vi har 7000kr til mad og tøj hver mdr, men da min mand er selvstændig, så har vi mere end det, men det er det vi sætter af på mad kontoen, som jeg så også bruger til tøj og benzin os og det er rigeligt... Vi er 2 voksne og 3 børn... Så er alt jo også betalt ved siden af.. børneydelsen indregner vi ikke i noget, men der plejer vi at spare op eller købe større tøj indkøb til ungerne, men de får altså hele tiden løbende her i huset, da jeg har en dreng, som er storforbruger af bukser... ved sørme ikke helt hvad jeg skal stille op med ham, men han tager hurtig hul på bukser... Tøsen på snart 13 er også ved at være godt krævende i tøj, så må vist snart sige til manden at vi skal sætte det op med et par tusinde....

Anmeld

29. august 2012

N1

Når ALT er betalt har vi 25.000 tilbage

- de fleste penge ryger på opsparingen
(Hvilket også er nødvendigt når man er hus-ejer)

Anmeld

29. august 2012

Stéphanie

Når alt er betalt har vi ca 6500kr til mad, tøj, benzin osv. Vi er 2 voksne et barn og et weekend barn

Anmeld

29. august 2012

Valle81

Når alt er betalt så har vi 6000-8000 til mad tøj gaver fornøjelser osv men alt fra benzin fagforening er betalt

Anmeld

29. august 2012

birthee

Vi har 3.000 kr hver måned til mad, benzin og øvrig husholdning.... de 4 gange om året hvor jeg får lidt mere i dagpenge, har vi ca. 1500 mere den måned... Det er hårdt, men vi klarer det, og nogle gange har manden haft lidt ekstra timer på arbejde, så er der lidt mere at gøre med... Så er der 3000 kr hver 3. måned, der skal deles ud på tøj og sko til os 4 herhjemme... så det er med at spare hvor man kan...

har fået købt vintertøj og støvler til ungerne for 800 kr samlet i år, det er jeg glad for, ellers kan det være noget af en post...

Anmeld

29. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Vi købte hus sidste år, og fik jo i den forbindelse lagt nyt budget - og vi har godt og vel 17.500 kr tilrådighed, når alle faste udgifter er betalt. Vi har også en god opsparing på over 140.000 kr og en separat barselsopsparing på 30.000 kr. Så behøver vi ikke at skulle spinke og spare, når jeg går fra løn til barselsdagpenge efter det første halve år

/ Taco78 

Anmeld

29. august 2012

Isabella_mor

når alt er betalt... og madpenge er lagt til side..

MAX 1000 kroner.. MAX...

tror jeg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.