Den har nok været oppe før men hvad har i når alt er betalt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Isabella_mor skriver:

når alt er betalt... og madpenge er lagt til side..

MAX 1000 kroner.. MAX...

tror jeg..

Den hopper jeg med på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

MorDk

Nu har vi ikke fælles økonomi... MEN når vi har betalt al det vi skal og lagt penge til side til mad så har jeg MAX  2000 kr til mig selv og kæresten har vel det samme... MEN det er vores hver i sær... og så skiftes vi til at give en middag eller fx. en café tur mm. MEN der ikke meget at rykke med....

Anmeld

29. august 2012

heaven

vi har 10000, når budgetten og opsparingen er betalt - budgetten indeholder alt fra forsikringer til dyrefoder og dyrlægeregninger og tandlæger osv..... 4000 går til mad og alm husholdning, så der er 6000 tilbage til sjov, gaver, tøj og diesel..... vi er 2 voksne og 1 barn på 5

Jannie

Anmeld

30. august 2012

H+S Skjolgborg.

Det sviger godt nok meget hos hver af jer.

JA hvis min mand så arbejde over aften,nat eller weekend har vi så også mere det er her så kun udfra en alm løn hver 14 dag.

Men for det meste får han så mellem 12-25000 kr efter skat hver 14 dag. And på hvor mange timer han har haft og weekend osv.+ min penge og 2 gang børnebidrag.

Men vi har ca 14000-15000 unden mands overarbejde osv+ BFY.

Ja også har vi jo så de penge hver 3 mdr for 3 børn. Det er ok. Vi ligger 8500 til mad og div - tøj til os alle sammen det kommer bare løbene ikke hver 3 mdr ud af BFY. jeg syntes vi betaler meget i regningerne.forsikringer.hus,vand,varm,srtøm,net,tv pakke,tlf, 4 opspæringene til børne,afdrag på com,advokat,bil og båd.

Men om godt ½ of til 2 år så er vi færdig med alt dog ikke med privatlåne det er  vi færdig med i 2026 og huslåne  i 2037 så der gå lige nogle år med de sidste 2 poster der.

Men sådan er det jo hvis jeg så kunne have et rigtigt job og fuldtid så ville vi jo bare have meget mere. Men det er nu ok jeg kun har 20 timer om ugen.Så kan jeg nyde børne og lave nået her hjemme.

Mvh Henriette

Anmeld

30. august 2012

H+S Skjolgborg.

vi ligger ca 30000 af om mdr eller 10000 kr hvergang manden får løn ind til regningerne

så lever vi af min.børnbidragene og børnefamilieydelsen hver 3 mdr.

så når jeg regner det ud dog uden børnefamilieydelsen pr mdr for den regner vi ikke med men så har vi ca 14806 kr af leve af om mdr. så ca 9600 mere hver 3 mdr hvis vi skal regne den med.

Det er til 5 af og til 6 mennesker her.

det er da ret ok er det ikke

Til mad,benzin.husholdningen tøj osv osv.

de 14806 kr er taget ud fra hvad vi har her i sep mdr men manden/kæresten får jo så løn igen her den 13/9 så måske vi har mellem 2000-? kr

mere den mdr.Det sviger en del jo.

Godt han har sat sit fradrag høj igen i år så han ikke får et smæk i skat næste år han fik pyha over 16000 kr tilbage i år .

Hvordan er det nu med børneopspæringen må man kun sætte de 250 kr ind om mdr eller ??

Henriette

Anmeld

30. august 2012

mortilnoahogmelina

Synes godt nok mange af jer har mange penge og rykke med .
Det ville jeg os ønske vi havde , men sådan er det ikke her desværre og vi klare os alligevel ..

Anmeld

30. august 2012

2børn2

her har vi ca. 5-6000 kr at leve for når alt er betalt. Alt undtagen mad og kontigent til gymnastik...

Hov vi er 4 personer i husstanden , 2 voksne , 2 børn på 4 og 9.

Anmeld

30. august 2012

morethanperfect

Mortil2tiloktober skriver:

Synes godt nok mange af jer har mange penge og rykke med .
Det ville jeg os ønske vi havde , men sådan er det ikke her desværre og vi klare os alligevel ..

Jeg tænker også holda op .. Så meget har vi godt nok heller ikke .. Hvis vi havde så havde jeg lagt ALT til side .. 

Jeg tror vi har 3000 om omdr. højest .. 

Anmeld

30. august 2012

Silas&Mille

Vi har omkring 5-6000kr hver måned til alt.

Synes selv det er ganske fint med tanke på at jeg er på KH og kæresten  er på dagpenge og vi har en del gæld vi betaler af på. Det er endda regnet ud fra en 4 uger dagpenge periode og uden bfy

Anmeld

30. august 2012

Nadia&Daniel

Tja, nogle mdr. er dyrere end andre  

Men når alt er betalt har vi:

- 4-5000.- til mad (alt efter hvor mange uger)

- max. 1000.- i lommepenge til hver (alt efter om vi har minus fra sidste mdr.)

- opsparing: 4000.-

Så omkring 10.000.- INCL. penge til mad og opsparing

Men lige i den kommende mdr. kan vi ikke rigtigt spare op, pga dyr mdr. med mange regninger.

Tror vores gamle rådgiver har lagt vores budget forkert, så skal have set det efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.