Jeg hader det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

2721

Baagøe skriver:

Forståeligt - aldrig sjovt at gennemgå et brud

Nej, det er det godt nok ikke. Værst er at skulle se på ham. Savne ham men ikke kunne gibe udtryk for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Tulle28

Æv hvor er det bare ikke sjovt at være dig!! Du får lige verdens største kram med på vejen

Anmeld

29. august 2012

2721

Tulle28 skriver:

Æv hvor er det bare ikke sjovt at være dig!! Du får lige verdens største kram med på vejen

Nej, det er ikke særlig sjovt pt.
Mange tak

Anmeld

29. august 2012

Pige2009

Nej, det er det godt nok ikke. Værst er at skulle se på ham. Savne ham men ikke kunne gibe udtryk for det

Måske savner du ikke så meget ham, men mere en der er der og en at være sammen med, som giver den nærhed, du ha været vant til. Efter mit brud fandt jeg ud af, at det faktisk forholdt sig sådan, da jeg fik det hele på afstand

Anmeld

30. august 2012

2721

Baagøe skriver:

Måske savner du ikke så meget ham, men mere en der er der og en at være sammen med, som giver den nærhed, du ha været vant til. Efter mit brud fandt jeg ud af, at det faktisk forholdt sig sådan, da jeg fik det hele på afstand

Tanken har strejfet mig. Jeg er lidt usikker. Men ha jeg savner nok den sikkerhed og det selskab han var. Alle siger han aldrig har været en super far eller kæreste, men han havde også kvaliteter som jeg elskede. Han er den første jeg har kunnet holde ud i SÅ langtid. Har normalt svært ved at leve med et menneske i længere tid. Plus han er min søns far.

Anmeld

31. august 2012

Pige2009

Bøllemyr skriver:

Tanken har strejfet mig. Jeg er lidt usikker. Men ha jeg savner nok den sikkerhed og det selskab han var. Alle siger han aldrig har været en super far eller kæreste, men han havde også kvaliteter som jeg elskede. Han er den første jeg har kunnet holde ud i SÅ langtid. Har normalt svært ved at leve med et menneske i længere tid. Plus han er min søns far.

Det er jo også DIG og ikke de andre, der var kæreste med ham

Anmeld

31. august 2012

tarkoflen

Øv hvor er det hårdt

Du får lige en masse

Jeg har ikke prøver et brud, hvor der var et barn involveret, men jeg har prøvet at stå hvor du står uden et barn! Ved godt det ikke er helt det samme, men du kommer så meget stærkere ud på den anden side! Det tager tid, og det hele føles som 1000 år, men hold op hvor er jeg taknemmelig over alt det jeg lærte om mig selv og hvor stærk jeg faktisk er!

Jeg er sikker på, at du kommer godt ud på den anden side, når du lige har vænnet dig til det! Og du skal ikke tilbage til en ex, som ikke sætter pris på dig og jeres familie!

Du er sej og kan klare hele verden, når dit ikke er helt så knust som nu

Kæmpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.