Jeg hader det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Lisbeth85

Bøllemyr skriver:

Jeg har nu været enlig i 3 uger og jeg HADER det!
Jeg har måtte rykke mit liv op og flytte tilbage til min hjemby, da jeg havde brug for tag overhovedet. Jeg kender ikke længere nogen her og har ikke lyst til at bo her. Jeg savner min kæreste/eks, at kunne dele min dag med ham. Jeg savner min hverdag og mit hjem. Jeg savner min glade dreng.
Jeg elsker min søn og nyder vores tid sammen, men han er ikke nok alene. Hans far kommer her og ser ham et par timer om ugen, så jeg er alene fuldtid.
Mest af alt savner jeg bare mit liv.
Håber vi snart får vores eget og jeg på den måde kan skabe et nyt liv som jeg kan trives med.

Skulle bare lige ud med det.
Tak fordi du gad læse med

Du får et knus!

Kender det godt - det med at rykke det hele op, og flytte til et sted, hvor man ikke lige kan se sig selv.

Men lyder trods alt til, at du er positiv overfor det, og at du nok skal finde noget godt Sådan er det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Annemor...

28. august 2012

Nettemor

Bøllemyr skriver:

Tak søde. Undskyld jeg ikkehar fået svaret dig, men overskuddet mangler lige pt

Det er helt okay! Det skal du ikke tænke på! Du skal tænke på dig selv om Charlie.. Men hvis du får brug for det så ved du hvor du kan finde mig

Anmeld

28. august 2012

Pige2009

Bøllemyr skriver:

Jeg har nu været enlig i 3 uger og jeg HADER det!
Jeg har måtte rykke mit liv op og flytte tilbage til min hjemby, da jeg havde brug for tag overhovedet. Jeg kender ikke længere nogen her og har ikke lyst til at bo her. Jeg savner min kæreste/eks, at kunne dele min dag med ham. Jeg savner min hverdag og mit hjem. Jeg savner min glade dreng.
Jeg elsker min søn og nyder vores tid sammen, men han er ikke nok alene. Hans far kommer her og ser ham et par timer om ugen, så jeg er alene fuldtid.
Mest af alt savner jeg bare mit liv.
Håber vi snart får vores eget og jeg på den måde kan skabe et nyt liv som jeg kan trives med.

Skulle bare lige ud med det.
Tak fordi du gad læse med

Har været der, men jeg kan trøste dig med, at det heldigvis bliver bedre! Det er brandhårdt i starten, men der er lys forude lige pludselig

Anmeld

28. august 2012

2721

Laulund87 skriver:

Vel er det ej. Du er utrolig sårbar lige nu og det er helt ok, og naturligt, at græde ud! Alt virker sort lige nu, I know, men du er en stærk person der kommer endnu stærkere ud på den anden side. Det er jeg helt sikker på Det er det værste du går igennem lige nu og som jeg har skrevet før, du klarer det bedre end mange ville, deriblandt mig selv

Jeg har ikke lyst til at være sårbar. Jeg orker ikke at skulle kæmpe mig stærk igen. Jeg synes jeg har kæmpet og kæmede nok i forvejen.
Det er hårdt altid at skulle være den stærke.
Forførste gang følte jeg mig tryg og sikker og så BANG!
Det er så uretfærdigt

Anmeld

28. august 2012

2721

Lisbeth85 skriver:

Du får et knus!

Kender det godt - det med at rykke det hele op, og flytte til et sted, hvor man ikke lige kan se sig selv.

Men lyder trods alt til, at du er positiv overfor det, og at du nok skal finde noget godt Sådan er det

Mange tak

I dagtimerne er det ikke svært, der er jeg jo optaget og van til at være alene men om aftene rammer det for fuld hammer.

Anmeld

28. august 2012

2721

Annemor... skriver:

Tak

Anmeld

28. august 2012

2721

Baagøe skriver:

Har været der, men jeg kan trøste dig med, at det heldigvis bliver bedre! Det er brandhårdt i starten, men der er lys forude lige pludselig

Tak, jeg glæder mig.

Anmeld

28. august 2012

Koen.

Bøllemyr skriver:

Tak søde. Sidder her og tuder, øv altså. Latterlige mand!

Har sendt dig en sms

Anmeld

28. august 2012

Laulund87

Bøllemyr skriver:

Jeg har ikke lyst til at være sårbar. Jeg orker ikke at skulle kæmpe mig stærk igen. Jeg synes jeg har kæmpet og kæmede nok i forvejen.
Det er hårdt altid at skulle være den stærke.
Forførste gang følte jeg mig tryg og sikker og så BANG!
Det er så uretfærdigt

Jeg forstår godt hvad du mener. Du fortjener det bestemt ikke og du har kæmpet rigeligt, det er jeg helt enig i. Nok burde sgu være nok!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.