Jeg hader det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Sujan

Øv hvor jeg kender det... Er så skide hårdt..

Også derfor jeg er så tæt på at gå tilbage til eksem og fortsætte livet sammen med ham. Selvom han har behandlet mig respektløst. Fordi det er meget bedre end at være alene uden ham, har jeg indset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

2721

Laulund87 skriver:

Jeg forstår godt hvad du mener. Du fortjener det bestemt ikke og du har kæmpet rigeligt, det er jeg helt enig i. Nok burde sgu være nok!

Tak søde

Anmeld

28. august 2012

H+S Skjolgborg.

øv har også været der du får et STORT

Ja aften og natten er den væreste kan jeg godt husk jeg dur ikke til det desværre en ting er af min kæreste af og til arbejde aften og nat men så sover jeg ikke før kl 3-4-5 og op kl 6 øvøv hader det og han ved det godt.Da jeg boede alene tude jeg altid eller tit om aften til jeg bang sov.

Men det skal nok bleve bedre tro jeg på.Er svært i nogle mdr især når du også stadig har føgelser for din eks.

Håber du klar den nej ved jeg du nok skal men tid lære alle sår ved du nok.

Mega

herfra Henriette

Anmeld

28. august 2012

2721

Sujan skriver:

Øv hvor jeg kender det... Er så skide hårdt..

Også derfor jeg er så tæt på at gå tilbage til eksem og fortsætte livet sammen med ham. Selvom han har behandlet mig respektløst. Fordi det er meget bedre end at være alene uden ham, har jeg indset

Det er jeg ked af at høre. Men kender godt lidt følelsen. Kæmpe knus til dig

Anmeld

28. august 2012

2721

H+S Skjolgborg. skriver:

øv har også været der du får et STORT

Ja aften og natten er den væreste kan jeg godt husk jeg dur ikke til det desværre en ting er af min kæreste af og til arbejde aften og nat men så sover jeg ikke før kl 3-4-5 og op kl 6 øvøv hader det og han ved det godt.Da jeg boede alene tude jeg altid eller tit om aften til jeg bang sov.

Men det skal nok bleve bedre tro jeg på.Er svært i nogle mdr især når du også stadig har føgelser for din eks.

Håber du klar den nej ved jeg du nok skal men tid lære alle sår ved du nok.

Mega

herfra Henriette

Mange tak

Ja, klare den gør man jo, men hårdt er det

Anmeld

28. august 2012

H+S Skjolgborg.

Bøllemyr skriver:

Mange tak

Ja, klare den gør man jo, men hårdt er det

Ja det er pisse hårdt jeg ved det godt og ikke nemt med en lille. Min stor søn var 4½ år da jeg flytte hurtigt fra min eks efter næsten 7 år sammen han sov spille og sov.Med min datter var hun kun 5 mdr den 12 jan 2007 da jeg smid ham ud han var ikke den jeg troede han var tros jeg have kendt ham siden 94 men han var fysisk og pykis mod mig under hele graviditen og i de 5 mdr efter jeg have født var et h boede i en by hvor jeg kende nogle men så dem aldrig. så var jeg single i 6½ mdr så møde jeg steen her og vi gik kort fra hinanden i marts sidste år i en mdr og det var bare ikke mig så vi løste det nemlig pga vi stadig elskede hinaden meget osv.

Men du skal nok klar den en dag komme rhvor en dejlig mand kommer til dig igen

Der er ikke en spand fuld men et land fuld

Henriette

Anmeld

28. august 2012

2721

H+S Skjolgborg. skriver:

Ja det er pisse hårdt jeg ved det godt og ikke nemt med en lille. Min stor søn var 4½ år da jeg flytte hurtigt fra min eks efter næsten 7 år sammen han sov spille og sov.Med min datter var hun kun 5 mdr den 12 jan 2007 da jeg smid ham ud han var ikke den jeg troede han var tros jeg have kendt ham siden 94 men han var fysisk og pykis mod mig under hele graviditen og i de 5 mdr efter jeg have født var et h boede i en by hvor jeg kende nogle men så dem aldrig. så var jeg single i 6½ mdr så møde jeg steen her og vi gik kort fra hinanden i marts sidste år i en mdr og det var bare ikke mig så vi løste det nemlig pga vi stadig elskede hinaden meget osv.

Men du skal nok klar den en dag komme rhvor en dejlig mand kommer til dig igen

Der er ikke en spand fuld men et land fuld

Henriette

Det lyder hårdt.
Jeg kan ikke rigtig se mog selv med en anden og lysten er der heller ikke, ihvertfald ikke pr.

Anmeld

28. august 2012

bøllen

Du ved hvor jeg er

Dag & nat  Og tud du bare .... Mine ører er til rådighed 

Anmeld

28. august 2012

2721

Bøllen skriver:

Du ved hvor jeg er

Dag & nat  Og tud du bare .... Mine ører er til rådighed 

Taksøde

Anmeld

28. august 2012

Pige2009

Bøllemyr skriver:

Tak, jeg glæder mig.

Forståeligt - aldrig sjovt at gennemgå et brud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.