Jeg hader det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.218 visninger
46 svar
0 synes godt om
28. august 2012

2721

Jeg har nu været enlig i 3 uger og jeg HADER det!
Jeg har måtte rykke mit liv op og flytte tilbage til min hjemby, da jeg havde brug for tag overhovedet. Jeg kender ikke længere nogen her og har ikke lyst til at bo her. Jeg savner min kæreste/eks, at kunne dele min dag med ham. Jeg savner min hverdag og mit hjem. Jeg savner min glade dreng.
Jeg elsker min søn og nyder vores tid sammen, men han er ikke nok alene. Hans far kommer her og ser ham et par timer om ugen, så jeg er alene fuldtid.
Mest af alt savner jeg bare mit liv.
Håber vi snart får vores eget og jeg på den måde kan skabe et nyt liv som jeg kan trives med.

Skulle bare lige ud med det.
Tak fordi du gad læse med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Laulund87

28. august 2012

Nadia&Daniel

Bøllemyr skriver:

Jeg har måtte rykke mit liv op og flytte tilbage til min hjemby, da jeg havde brug for tag overhovedet. Jeg kender ikke længere nogen her og har ikke lyst til at bo her. Jeg savner min kæreste/eks, at kunne dele min dag med ham. Jeg savner min hverdag og mit hjem. Jeg savner min glade dreng.
Jeg elsker min søn og nyder vores tid sammen, men han er ikke nok alene. Hans far kommer her og ser ham et par timer om ugen, så jeg er alene fuldtid.
Håber vi snart får vores eget og jeg på den måde kan skabe et nyt liv som jeg kan trives med.

Ved jeg ikke kan sige noget som kan løfte dig op - men vil ikke gå uden et  

Anmeld

28. august 2012

2721

Laulund87 skriver:

Tak søde

Anmeld

28. august 2012

FrkZier

det skal nok blive bedre!

Anmeld

28. august 2012

2721

Nadia&Daniel skriver:

Ved jeg ikke kan sige noget som kan løfte dig op - men vil ikke gå uden et  

Tak søde, det er der nok ikke nået der kan. Havde bare brug for at komme af med det, inden jeg ringer og brøler af tim

Anmeld

28. august 2012

L&V

Bøllemyr skriver:

Det kan jeg godt forstå.. Håber snart du ser lyset

Anmeld

28. august 2012

2721

FrkZier skriver:

det skal nok blive bedre!

Tak

Anmeld

28. august 2012

2721

Månsson skriver:

Det kan jeg godt forstå.. Håber snart du ser lyset

Mange tak

Anmeld

28. august 2012

Koen.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.