Har du strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

MorDk

SØS skriver:

Nej jeg har ingen - Heldigvis! Jeg har kun taget mellem 7-10 kg. På i mine graviditeter, jeg ved ikke om det har noget at sige?? 

Du er heldig!

Naaahhhr det tror jeg nu ikke har noget at sige. I min første graviditet tog jeg 23 kilo på og jeg fik ikke ét eneste strækmærke...

Denne gang har jeg indtil videre taget 18 kilo på og har fået en del nu...

Meeen maven har jo også være udspilet længe nu... og med kort mellemrum *S*

14 dage til termin idag ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

stm2812

Er rigtig træt af de strækmærker jeg fik på maven i graviditeten. Men samtidig så er jeg også begyndt at omtale dem som kærlighedsmærker, for nøj hvor er de bare det hele værd. Skidt med at min krop er blevet grim. Så længe jeg har den dejligste lille pige kan jeg ikke blive mere tilfreDs

Anmeld

30. august 2012

MorDk

stm2812 skriver:

Er rigtig træt af de strækmærker jeg fik på maven i graviditeten. Men samtidig så er jeg også begyndt at omtale dem som kærlighedsmærker, for nøj hvor er de bare det hele værd. Skidt med at min krop er blevet grim. Så længe jeg har den dejligste lille pige kan jeg ikke blive mere tilfreDs

Anmeld

30. august 2012

Laulund87

Jeg har mange strækmærker, men de kom efter fødslen. Jeg har nok i virkeligheden haft dem under graviditeten, men de er uden farve så de kunne ikke ses da huden var strakt ud

Nu kan man kun se dem hvis man kommer tæt på og de er stadig helt uden farve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.