Har du strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du strækmærker?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.998 visninger
64 svar
0 synes godt om
28. august 2012

MorDk

Jeg har fået en del strækmærker på maven her i min 2. graviditet.

Er egentlig ikke ked af det. Kan jo alligevel intet gøre.

Men er spændt på hvordan de ser ud efter fødslen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Clisolka

Uha jeg fik mange strækmærker under graviditen med Isabella - de startede i uge 20 Men jeg er ligeglad med dem, for der kom noget godt ud af det 

Anmeld

28. august 2012

.....

MorDk skriver:

Jeg fik nogle fra jeg var teenager (Har ikke været gravid endnu), og først så de rimelige voldsomme ud, men nu går de et med huden og er blot fordybninger. Synes nu ikke at det er det pæneste i verden (Har dem på bagdelen, lænden og nogle ved knæene), men jeg har lært at leve med dem...

Anmeld

28. august 2012

MorDk

Babymor2010 skriver:

Uha jeg fik mange strækmærker under graviditen med Isabella - de startede i uge 20 Men jeg er ligeglad med dem, for der kom noget godt ud af det 

Ja det har du ret i *S*

Kan bare huske da jeg havde født min søn var jeg SÅ lykkelig for jeg slap for strækmærkerne... MEN kan ikke løbe fra dem denne gang. Men pyt pyt... ♥

Anmeld

28. august 2012

Karo

MorDk skriver:

Nej, jeg har ingen strækmærker.

Tilgændgæld fik jeg fjernet blindtarmen da jeg var 32 uger henne med min søn,  og da det hele gik lidt hurtigt skar de mig op istedet for at fjerne den med en kikkert.

Det har givet et lidt stort og grimt ar. Men min søn er sund og rask og overlevede indgrebet og det var det vigtigeste.

Anmeld

28. august 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Ja det har du ret i *S*

Kan bare huske da jeg havde født min søn var jeg SÅ lykkelig for jeg slap for strækmærkerne... MEN kan ikke løbe fra dem denne gang. Men pyt pyt... ♥

Haha ja jeg havde også håbet at jeg kunne overleve graviditeten uden strækmærker, men så heldig var jeg ikke  Men når jeg var lidt overvægtig i forvejen, så skulle de jo komme 

Anmeld

28. august 2012

simone-baby93

Jeg er ligeglad med mine strækmærker. Er bare en stolt tiger og jeg har mange!!!!!!!

Anmeld

28. august 2012

Benjamins'mor

Ja, fik rigtigt mange strækmærker da jeg ventede min søn, og de er træls og grimme.

Anmeld

28. august 2012

M!

Jeg har svaret "Ja, og det går mig på".

Jeg fik ikke strækmærker på maven da jeg var gravid, jeg var ikke særlig stor. Men tilgengæld fik jeg dem på lårene, og dét er jeg ked af!

Min søn er idag 2 år 10 måneder, og det er først NU jeg er begyndt at acceptere at "sådan er det bare" ..
Jeg var i svømmehallen for første gang med min søn for 1 måned siden, jeg har simpelthen ikke kunne få mig selv til at tage afsted før - fordi jeg er flov over strækmærkerne..

Men jeg er bare nået til et punkt hvor jeg siger, - bare ærgeligt, sådan ser jeg ud!

Anmeld

28. august 2012

Leneur

Jeg fik ingen i forbindelse med jeg ventede Silje og da jeg ikke skal have flere børn er det jo fint. Til gengæld er jeg blevet lidt flæsket på maven og brysterne voksede 2 skålstørrelser og jeg havde nok i forvejen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.