Har du strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2012

modesty

Ingen på maven - har dog lidt på hofterne og numsen efter voksetiden i teenageårene. Det generer mig ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Nille-pigen

MorDk skriver:

Jeg har fået en del strækmærker på maven her i min 2. graviditet.

Er egentlig ikke ked af det. Kan jo alligevel intet gøre.

Men er spændt på hvordan de ser ud efter fødslen.

jeg fik en del strækmærker de sidste to uger før jeg fødte... jeg bærer dem med stolthed, da de er beviset på at jeg har båret min elskede søn

Anmeld

29. august 2012

Mor til L&S

Jeg har ingen efter 2 graviditeter

Anmeld

29. august 2012

An&Jo

ja jeg fik desværre en del, faktisk så mange at jeg har fået afvide at min mave aldrig rigtig bliver i stand til at trække sig helt sammen igen..

mine er faktisk så slemme at jeg aldrig kunne drømme om at vise min mave frem mere, og mine bryster, ja de er stadig virkelig store, men en amning og store bryster hænger åbenbart ikke sammen, så de ligner min mormors.. Jeg kan ikke engang få en ordentlig BH mere, jeg kan kun bruge dem uden indlæg, for ellers hopper de ud bare jeg bevæger mig lidt, og det synes jeg ikke er fedt, der er jo ingen støtte i sådan en BH, det er jo bare et stykke stof henover..

Jeg er SÅ ked af hvordan jeg ser ud efter graviditet og amning at jeg har en aftale med kæresten om at når vi er færdige med at få børn, så får jeg en brystreducering med løft, og laser mod mine strækmærker, da laser skulle kunne fjerne dem sådan nogenlunde..

Anmeld

29. august 2012

dorthemus

Nej jeg fik ikke nogen så jeg slap nådigt

Anmeld

29. august 2012

celkt

ville normalt være typen, der skrev, at jeg var ligeglad. Men!! Jeg fik allerede under min første graviditet 2 stoooooooore strækmærker ned i min behåring over skambenet. Og de er ikke kønne!! Resten af kroppens strækmærker er jeg ligeglade med, men de to striber uden hår ned i håret, de er noget øv...

Anmeld

29. august 2012

Zelinasmor

Jeg har fået 4 strækmærker aller nederst på maven. De kom under fødslen, da jeg holdte nøje øje hver dag. Jeg har valgt: Ja, og det går mig på. Synes det er grimt TIL MIG. Både det og den hængeting jeg har fået lige ud over mit KS ar ser så grimt ud.

Føler min krop er "ødelagt" selvom jeg kun er 21. 

Men det har absolut INTET at gøre med at jeg ikke bare er lykkelig over at have fået min prinsesse. For det er jeg! Det betyder meeeeeget mere 

Anmeld

29. august 2012

MMOGM

MorDk skriver:

Jeg har fået en del strækmærker på maven her i min 2. graviditet.

Er egentlig ikke ked af det. Kan jo alligevel intet gøre.

Men er spændt på hvordan de ser ud efter fødslen.

Jeg har ikke fået nogen strækmærker endnu  Så håber ikke at de kommer her i slutningen af geaviditeten 

Anmeld

29. august 2012

Elgaard73

Jeg fik ingen strækmærker under graviditeten, men har så til gengæld stadig den der brune stribe fra navlen og nedefter. Troede at den ville forsvinde ret hurtigt efter fødslen, men nej, den er stadig rimelig tydelig her 9 måneder efter... Og det er ærlig talt ikke særlig kønt. Syntes at det ser ud som om at jeg er beskidt...

Anmeld

29. august 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Nej jeg har ingen - Heldigvis! Jeg har kun taget mellem 7-10 kg. På i mine graviditeter, jeg ved ikke om det har noget at sige?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.