Har du strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

mortilnoahogmelina

øh jeg HAR nogen ja , på mine håndtag i siden men Det er nogen som jeg fik da jeg var ung fordi min krop simpelthen voksede så hurtigt i forhold til min hud , ja bliver jo selvfølgelig MERE synlige imens jeg er gravid , og ja de genere mig . men DE er jo ikke kommet af graviditet så er ikke derfor .
jeg synes bare ikke de er pæne men jeg lever jo med dem , og min kæreste elsker mig for den jeg er og den krop jeg HAR uanset strækmærker eller ej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

-Sigrid-

MorDk skriver:

Jeg har fået en del strækmærker på maven her i min 2. graviditet.

Er egentlig ikke ked af det. Kan jo alligevel intet gøre.

Men er spændt på hvordan de ser ud efter fødslen.

Jep, 77 på maven og lige så mange rundt omkring, allesammen pga graviditeten. Eller hormoner deri. Har på ryggen, armene, benene, lårene, bjerget og self på maven

Anmeld

28. august 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg fik strækmærker henover maven lige ved trussekanten...

Hos mig ligner de blot de andre ar jeg har fra sår gennem årenes løb og ser også ud til at de bliver mindre og mindre tydelige efterhånden som tiden går der er kun ved at være gået 1 år siden jeg fødte så er positivt overrasket over hvor fine de er blevet

Jeg er generelt ligeglad med at have dem for når jeg kigger på dem så kommer jeg til at tænke på vores søn har ligget inde bag dem også kan jeg ikke lade være med at smile for mig selv

Anmeld

28. august 2012

MorDk

Wampires skriver:

Jeg fik strækmærker henover maven lige ved trussekanten...

Hos mig ligner de blot de andre ar jeg har fra sår gennem årenes løb og ser også ud til at de bliver mindre og mindre tydelige efterhånden som tiden går der er kun ved at være gået 1 år siden jeg fødte så er positivt overrasket over hvor fine de er blevet

Jeg er generelt ligeglad med at have dem for når jeg kigger på dem så kommer jeg til at tænke på vores søn har ligget inde bag dem også kan jeg ikke lade være med at smile for mig selv

Anmeld

28. august 2012

AnnaK89

Ja - har såååå mange, over alt!

Ville ønske jeg kunne sige, at jeg har ligeglad, for elsker mine børn over alt på jorden - men hader simpelthen at se ned over min totalt rynkede og hængende mave 

Anmeld

28. august 2012

MorDk

Takker for jeres svar!!!!

Anmeld

28. august 2012

LilleLene

MorDk skriver:

Jeg har fået en del strækmærker på maven her i min 2. graviditet.

Er egentlig ikke ked af det. Kan jo alligevel intet gøre.

Men er spændt på hvordan de ser ud efter fødslen.

Jeg har, og jeg har MANGE

De går mig sygt meget på, det er også kun 2½ måned siden jeg fødte, men alligevel

Jeg syntes de er grimme og min krop ser ødelagt ud

Anmeld

28. august 2012

Mia B

Fik en del strækmærker lige midt på maven, de genere stadig lidt de klør??? 

Men den pris betaler jeg gerne for mIn dejlige datter

Anmeld

28. august 2012

Bebsen

Masser af strækmærker, og løs hud på maven - i den grad at veninder spørger om jeg ikke vil have det opereret væk?
Det er virkelig ikke kønt, og jo tættere på min før fødselsvægt jeg kommer, jo grimmere og løsere bliver det

Anmeld

28. august 2012

Kløver

JA jeg har mange, og store og brede, og har intet imod dem, jeg ser dem nærmere som en del af min krop, og når kroppen fortæller, vil de være stolte mærker for at få mine ønskebørn, det samme gælder arret fra mine kejsersnit, eneste minus er de stadig klør, især dem på brysterne, men er jo bare et spørgsmål om tid før det går i orden.
Til gengæld, er jeg spændt på om huden trækker sig rimeligt sammen, især nu hvor jeg Er igang med vægttab. Men ville kun få noget lavet hvis det bliver så slemt det giver helbredsmæssige problemer, og kun nok til at undgå det.

Summa sumarum: nej har ikke noget imod mine strækmærker, de er en del af mig, fordi jeg har fået mine dejlige børn <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.