Taler i grimt til kassedamen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Muffin_girl

Kofoed. skriver:

Synes der mangler en svar mulighed. Som udgangs punkt, nej, men hvis de laver fejl der går ud over min ting/penge, så for de afvide, at det der, det er bare ikke ok.

Nu prikker jeg lidt til dig 

Så du syntes ikk det er okay at en kassedame/salgsassistent begår en fejl ? Når det ikke er med vilje..

(der står jo ikke på navneskiltet om personen, har været der i 1 uge eller 1 år) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Kofoed.

AalborgPigen skriver:

Nu prikker jeg lidt til dig 

Så du syntes ikk det er okay at en kassedame/salgsassistent begår en fejl ? Når det ikke er med vilje..

(der står jo ikke på navneskiltet om personen, har været der i 1 uge eller 1 år) 

Nu har jeg oplært mange medarbejder, så jeg kan tydelig se, hvis de er nye eller erfarne. Men hvis det koster mig penge, så siger jeg til, nogle gange grimmere end andre, kommer helt an på, hvad det er. Fx er det tydeligt, at det er en ny medarbejder og jeg skal købe et blad/pose chips, så sig jeg med blink i øjet, blade/chips går nemt i stykker, så de skal ikke køres ned af båndet.
Men hvis den samme medarbejder der har arbejdet i brugsen i minimum 6 måneder konsekvent ligger bladet på båndet, så for hun, ej gider du lige passe på bladet (her endda måtte bytte et, efter hun kørte det fast i enden af båndet), der gider jeg ikke mere, har også kendt tøsen hele livet og hun er bare pisse ligeglad. Når ja, bor i en lille pis by, hvor man kender alle medarbejder

Men er det en udvalgs butik, så har jeg helt andre forventninger og der svare jeg altid tilbage i samme tone, som jeg bliver mødt med, har faktisk flere gange forladt butikker grundet dårlig service.

Anmeld

28. august 2012

sarahb

Nej det gør jeg ikke, jeg har sågar skrevet en ros til vores kasserne i Føtex fordi hun er sååååå venlig mod alle!
Derud over fik jeg engang en p bøde og så p vagten og spurgte hvorfor jeg fik den. Fik svaret og kvitterede med et ok, det er mon egen fejl og ha en dejlig aften. Han var vist lidt i chok.
Men så snart nogle er uretfærdige osv så siger jeg også til og fra!!

Anmeld

28. august 2012

Muffin_girl

Kofoed. skriver:

Nu har jeg oplært mange medarbejder, så jeg kan tydelig se, hvis de er nye eller erfarne. Men hvis det koster mig penge, så siger jeg til, nogle gange grimmere end andre, kommer helt an på, hvad det er. Fx er det tydeligt, at det er en ny medarbejder og jeg skal købe et blad/pose chips, så sig jeg med blink i øjet, blade/chips går nemt i stykker, så de skal ikke køres ned af båndet.
Men hvis den samme medarbejder der har arbejdet i brugsen i minimum 6 måneder konsekvent ligger bladet på båndet, så for hun, ej gider du lige passe på bladet (her endda måtte bytte et, efter hun kørte det fast i enden af båndet), der gider jeg ikke mere, har også kendt tøsen hele livet og hun er bare pisse ligeglad. Når ja, bor i en lille pis by, hvor man kender alle medarbejder

Men er det en udvalgs butik, så har jeg helt andre forventninger og der svare jeg altid tilbage i samme tone, som jeg bliver mødt med, har faktisk flere gange forladt butikker grundet dårlig service.

Jeg tænker bare at såvel nye som gamle medarbejdere kan begå fejl.. Men kan man tydeligt se det er ligegyldighed eller for at være på tværs at folk gør det .. Ja så kan jeg kun give dig ret .. Det er sku belastende.. 

Ja i en lille by kender alle ALLE  

Anmeld

28. august 2012

B&J

nej jeg taler altid pænt og gerne med et smil... det er sådan folk også skal tale til mig et smil bringer et smil frem...

men hvis de er ubehøvlet kan jeg godt finde på at sige noget.... til dem men er dog aldrig sket heldig vis da

Anmeld

28. august 2012

Kofoed.

AalborgPigen skriver:

Jeg tænker bare at såvel nye som gamle medarbejdere kan begå fejl.. Men kan man tydeligt se det er ligegyldighed eller for at være på tværs at folk gør det .. Ja så kan jeg kun give dig ret .. Det er sku belastende.. 

Ja i en lille by kender alle ALLE  

Men der er jo også forskel på fejl, står de forkert ind, fair nok, men ødelægger de varerne, fy ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.