Jeg synes da som udgangspunkt at jeg taler pænt til andre folk, uanset hvem de er.
Jeg vil dog godt fortælle om en oplevelese jeg havde, hvor jeg endte med at overfuse en p-vagt - noget jeg aldrig tidligere har gjort.
Min søn var meget syg, og jeg var alene med ham, jeg havde netop været på apoteket for at købe medicin til ham (med ham på armen), han havde lungebetændelse. Der var lang kø på apoteket, men jeg skynder mig ud, og ser til min stor ærgerelse at jeg har glemt at stille min p-skive, og der står en p-vagt ved min bil. Jeg siger til ham, åhh nej jeg har glemt at stille p-skiven (han havde endnu ikke udskrevet en afgift). Du har jo sat den helt forkert svarer han meget nedladende. Jeg siger igen, nej jeg har helt glemt at stille den, men jeg har kun lige været inde på apoteket. Manden bliver ved med at ville diskutere, og ender med at udskrive afgiften imens jeg står der. Jeg blev så rasende, måske mest af alt fordi han blev ved at ville diskutere med mig, og jeg stod med en meget syg dreng, og var træt og meget ked af det.
Jeg endte faktisk med at vræle hele vejen hjem i bilen...
Jeg har så senere hørt, at han ikke må udskrive afgift efter man er kommet hen til bilen. Jeg ved ikke om det passer, men det er egentlig også ligegyldigt, det handlede nok mest om at hvis han havde behandlet mig ordenligt, så havde jeg også behandlet ham ordenligt.
Anmeld