Lille ny hvalp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

pussekat

Anonym skriver:

Tak for alle Jeres indput både positive og MEGET negative i behøver ikke kommentere mere på det her.

Forstår på det hele det er mig der er den dumme i det her spil og valgt en hund så tidlig men igen det er mit valg og selv om i har en mening om alt så er det jo ikke ens betydning med at andre SKAL høre om den.

Jeg spurte ind til navn og ikke om det var for tidlig at vælge hund eller om alt muligt andet.

hejsa

jeg synde ikke du er dum og jeg her selv gjor som dig vis jeg skulle have nye hund vi købe os da den være 12 uge og det gør jeg ikke igen og min svigemor og far her lige få hvalp og det vil så sige må kom hjem til dem  og kan kun sige min svigefar går nok mange op i det her en hund som er i gruppe b hund så tro nok han ved hvad han gør så tro du skal lukke øre for folk sige og glæde dig over jer nye lille hund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Aprilmor11

Anonym skriver:

Tak for alle Jeres indput både positive og MEGET negative i behøver ikke kommentere mere på det her.

Forstår på det hele det er mig der er den dumme i det her spil og valgt en hund så tidlig men igen det er mit valg og selv om i har en mening om alt så er det jo ikke ens betydning med at andre SKAL høre om den.

Jeg spurte ind til navn og ikke om det var for tidlig at vælge hund eller om alt muligt andet.

Jeg forstod det som om at du havde fået hende hjem, hvilket jeg synes er synd for sådan et lille dyr. Jeg er da fuldstændig ligeglad med om du har valgt det nu eller ej. Misforståelser kan forkomme.

Anmeld

28. august 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator

Denne tråd bliver nu låst på trådstarters opfordring

mvh 

Staff 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.