Lille ny hvalp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Kvist

Må tilslutte mig de andre og sige jeg sys det er tidligt at vælge en hvalp.. Men hvis det er en hvalp fra det kuld i vil have og der kun er en han er der selvfølgelig ikke så meget at rafle om..Vi har selv schæfer herhjemme, så forstår udemærket i har valgt den race igen.. Verdens bedste hund er hvad de er.. vores er en langhåret herre på 5 år, han hedder Aiko.. Mine forældre har også en langhåret schæfer.. Han hedder Zetus.. Min venindes schæfer hedder Darko.. Og min næste schæfer skal hedde Kibo.. Men der går forhåbentlig mange år inden jeg skal have ny hund..Det var lige lidt inspiration til navne herfra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Bassemor<3

Lenchick skriver:

Hold da op! Vælge en hvalp når den er 4 dage! Tæven og hvalpene skal have RO i de første 14 dage og en hver opdrætter med respekt for sig selv og som tænker på sin hund, vil først tillade et besøg når hvalpene er 3 uger gamle og slet ikke lade fremmede mennesker at tage hvalpen op når den ikke er ældre.

Når det så er sagt, undrer jeg mig også over at I kunne vælge. I aner jo ingenting om hvalpens personlighed og det er først ved 7-ugers alderen hvalpenes personlighed kan testes i beskrives og det er på denne måde sikrer man sig, at man vælger den helt rigtige.

Anmeld

28. august 2012

Aprilmor11

Anonym skriver:

Har lige været ude og vælge vores nye hund idag. Det er en lille schæfer han på 4 dage og han er bare for nuser.

Men nu kan vi ikke blive helt enig om hvad han skal hede. Kom gerne med gode ideer.

De må da ikke komme væk fra deres mor så tidligt ? De skal da være 8 eller 12 uger ? Eller er der lavet nye regler ?

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

De må da ikke komme væk fra deres mor så tidligt ? De skal da være 8 eller 12 uger ? Eller er der lavet nye regler ?

Har ham heller ikke hjemme jo jeg har kigget på ham og valgt det er ham vi skal have og hvis du så læser hvad der står så kan vi hente ham den 19 okt.

Anmeld

28. august 2012

Chewy

Anonym skriver:

Har lige været ude og vælge vores nye hund idag. Det er en lille schæfer han på 4 dage og han er bare for nuser.

Men nu kan vi ikke blive helt enig om hvad han skal hede. Kom gerne med gode ideer.

Hej TS,

Sikke en dejlig lille vuffer I skal have

Jeg kendte en skøn han schæfer der hed Rex. Han var stor, stolt og en rigtig dejlig og klog hanhund.

Ellers:

Chicco

Tino

Enzo

Kenzo

Mosky

Vil også lige sige, at jeg ikke synes, din debat er blevet "behandlet ordenligt". Jeg har fuldt ud respekt for, at folk der kender til hundeopdræt har en holdning til diverse ting, men det var ikke det, du ville med debatten. Så håber du kan bruge et af mine forslag

Held og lykke med jeres vuffer, når I engang får ham hjem.

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Tak for alle Jeres indput både positive og MEGET negative i behøver ikke kommentere mere på det her.

Forstår på det hele det er mig der er den dumme i det her spil og valgt en hund så tidlig men igen det er mit valg og selv om i har en mening om alt så er det jo ikke ens betydning med at andre SKAL høre om den.

Jeg spurte ind til navn og ikke om det var for tidlig at vælge hund eller om alt muligt andet.

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Chewy skriver:

Hej TS,

Sikke en dejlig lille vuffer I skal have

Jeg kendte en skøn han schæfer der hed Rex. Han var stor, stolt og en rigtig dejlig og klog hanhund.

Ellers:

Chicco

Tino

Enzo

Kenzo

Mosky

Vil også lige sige, at jeg ikke synes, din debat er blevet "behandlet ordenligt". Jeg har fuldt ud respekt for, at folk der kender til hundeopdræt har en holdning til diverse ting, men det var ikke det, du ville med debatten. Så håber du kan bruge et af mine forslag

Held og lykke med jeres vuffer, når I engang får ham hjem.

Tak for det. Det varmer.

Anmeld

28. august 2012

HeXeri

Anonym skriver:

Tak for alle Jeres indput både positive og MEGET negative i behøver ikke kommentere mere på det her.

Forstår på det hele det er mig der er den dumme i det her spil og valgt en hund så tidlig men igen det er mit valg og selv om i har en mening om alt så er det jo ikke ens betydning med at andre SKAL høre om den.

Jeg spurte ind til navn og ikke om det var for tidlig at vælge hund eller om alt muligt andet.

Hop op og spring ned på de bedrevidende, dem der maler et komplet maleri ud fra en snert af et hjørne.

Glæd dig over du får dit hjem fyldt med glade hundetrin igen. Min hund blev aflivet for 2 år siden, ville ønske vi havde tiden til at erstatte hende, savner hende hver eneste minut.

Ville bare fortælle dig at der er mindst 1 der har fattet billedet

Anmeld

28. august 2012

Aprilmor11

Jeg beklager at jeg ikke gider at læse alle kommentarene.

Måske du skulle skrive det sammen med det andet så.

Jeg er tydeligvis ikke den eneste som har misforståes det der er blevet skrevet.

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

HeXeri skriver:

Hop op og spring ned på de bedrevidende, dem der maler et komplet maleri ud fra en snert af et hjørne.

Glæd dig over du får dit hjem fyldt med glade hundetrin igen. Min hund blev aflivet for 2 år siden, ville ønske vi havde tiden til at erstatte hende, savner hende hver eneste minut.

Ville bare fortælle dig at der er mindst 1 der har fattet billedet

Tak for det.

Jeg fik aflivet dem gamle hund for 3 måneder siden og der går ikke en eneste dag hvor jeg ikke savner ham og nu har jeg tiden til en lille ny. Jeg har 3 måneder til at være hjemme med ham så han kan lære hvordan det er her hjemme og få en rigtig god start med træning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.